Abstract:
У методичних рекомендаціях даються поради щодо організації
самоосвітньої діяльності майбутніх учителів початкової школи в умовах
інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища. Проаналізовано
сутність і структуру самоосвітньої компетентності майбутніх учителів
початкових класів, розглянуто шляхи організації самоосвіти студентів в умовах
інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища, запропонована
модель формування означеного феномену із застосуванням Web-мультимедіа
енциклопедії «Історія педагогіки».
Запропоновані методичні рекомендації можуть бути використані
студентами під час самостійного вивчення не лише курсу «Історія педагогіки»,
а й інших професійно-орієнтованих педагогічних дисциплін.
Description:
Воропай, Н. А. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів початкових класів (на матеріалі курсу «Історія педагогіки» з застосуванням Web- мультимедіа енциклопедії) для студентів напряму підготовки «Початкова освіта» денної, заочної та екстернатної форм навчання : методичні рекомендації / Н. А. Воропай. – Херсон : Айлант, 2011. – 70 с.