В кваліфікаційній роботі (проєкті) розглядаються особливості опанування школярами з інтелектуальними порушеннями змістового компонента діяльності за його структурними компонентами (результат, предмет, засоби праці, трудові ...
В кваліфікаційній роботі (проєкті) розглядаються особливості пізнавальних процесів в учнів молодшого шкільного віку класів ІПК, методи корекції, та розвиток дітей різного розвитку
The qualification work (project) considers ...
Кваліфікаційна робота викладена на 46 сторінках друкованого тексту (основний текст – 40 сторінок) і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (44 найменування). Об’єктом дослідження є ...
У кваліфікаційній роботі (проєкті) проведено узагальнення даних літератури щодо соціалізації дітей з особливими освітніми потребами, розглянуто та описано методичні особливості, які доцільно використовувати при підборі й ...
Робота присвячена вивченню стану сформованості психомоторики у дітей молодшого шкільного віку із дитячим церебральним паралічем. У роботі визначено теоретичні питання вивчення проблеми розвитку дітей із церебральним ...
В кваліфікаційній роботі (проєкті) розглядаються особливості опанування школярами з інтелектуальними порушеннями змістового компонента діяльності за його структурними компонентами (результат, предмет, засоби праці, трудові ...
Кваліфікаційна робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту (основний текст – 48 сторінка) і складається складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел (44 найменування) та додатків.
Об’єктом ...
В кваліфікаційній роботі (проєкті) розглядаються сучасні технології навчання та опанування дітей ними, розглядаються різні підходи та концепції, дуже актуальна та сучасна тема, зроблено відповідні висновки. The qualification ...
В кваліфікаційній роботі (проєкті) розглядаються особливості опанування школярами з вадами мовлення змістового компонента діяльності за його структурними компонентами (результат, предмет, засоби праці, трудові дії), ...
В кваліфікаційній роботі (проєкті) розглядаються особливості опанування школярами з інтелектуальними порушеннями змістового компонента діяльності за його структурними компонентами (результат, предмет, засоби праці, трудові ...
У статті висвітленні питання необхідності вивчення особистісної саморегуляції дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Саме саморегуляція є найважливішою якістю особистості, а також тим самим фактором гармонії ...
Кваліфікаційна робота викладена на 73 сторінках друкованого тексту (основний текст – 63 сторінок) і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (51 найменування) та додатків.
Об’єктом ...