DSpace Repository

ИГРОВАЯ ПРИРОДА РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСА

Show simple item record

dc.contributor.author Собченко, Наталия
dc.date.accessioned 2015-10-20T11:27:50Z
dc.date.available 2015-10-20T11:27:50Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/978
dc.description Собченко, Н. ИГРОВАЯ ПРИРОДА РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСА / Н. Собченко // Науковий вісник Херсонського державного університету Серія "Лінгвістика". - 2013 . - Вип 18. - С. 282-285 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто ігровий початок рекламного дискурсу, визначено основні функції використання мовної гри в рекламі, проаналізовано приклади ігрових елементів рекламного дискурсу. uk_UA
dc.description.abstract The playing beginning of publicity diskursa is considered in the article, the basic functions of the use of linguistic game are certain in advertising, the examples of playing elements of publicity diskursa are analysed.
dc.subject ігровий початок uk_UA
dc.subject мовна гра uk_UA
dc.subject неологізми uk_UA
dc.subject рекламний дискурс uk_UA
dc.subject playing beginning uk_UA
dc.subject linguistic game uk_UA
dc.subject neologisms uk_UA
dc.subject publicity diskurs uk_UA
dc.title ИГРОВАЯ ПРИРОДА РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСА uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account