DSpace Repository

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ДІТЕЙ-СИРІТ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Старцева, В. П.
dc.contributor.author Starceva, V. P.
dc.date.accessioned 2015-09-28T12:45:47Z
dc.date.available 2015-09-28T12:45:47Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/857
dc.description Старцева, В.П. Психолого-педагогічні умови оптимізації соціальної інтеграції дітей-сиріт молодшого шкільного віку / В. П. Старцева // Науковий вісник ХДУ. Серія : Психологічні науки. – Херсон : ХДУ, 2014. - С. 151-155. uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлюються питання соціальної інтеграції дітей-сиріт молодшого шкільного віку із ЗПР, результати дослідження психологічних особливостей соціально-побутового орієнтування дітей та визначення психолого-педагогічних умов його оптимізації. В статье раскрываются вопросы социальной интеграции детей-сирот младшего школьного возраста с ЗПР, результаты исследования психологических особенностей социально-бытовой ориентировки детей и определение психолого-педагогических условий его оптимизации. The article describes the issues of social integration of orphaned children of primary school age with mental retardation, presents the results of psychological features of welfare orientation and set of psychological and pedagogical conditions of its optimization uk_UA
dc.subject соціально-побутове орієнтування uk_UA
dc.subject затримка психічного розвитку uk_UA
dc.subject діти-сироти молодшого шкільного віку uk_UA
dc.subject соціально-побутові вміння і навички. uk_UA
dc.subject социально-бытовая ориентировка uk_UA
dc.subject задержка психического развития uk_UA
dc.subject дети-сироты младшего школьного возраста uk_UA
dc.subject социально-бытовые умения и навыки uk_UA
dc.subject welfare orientation uk_UA
dc.subject delay of mental development uk_UA
dc.subject orphaned children of primary school age uk_UA
dc.subject welfare orientation skills and ability uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ДІТЕЙ-СИРІТ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ uk_UA
dc.title.alternative PSYCHO-PEDAGOGICAL CONDITIONS OPTIMIZATION SOCIAL INTEGRATION OF ORPHANED CHILDREN OF PRIMARY SCHOOL uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account