dc.contributor.author |
Старцева, В. П. |
|
dc.contributor.author |
Starceva, V. P. |
|
dc.date.accessioned |
2015-09-28T12:45:47Z |
|
dc.date.available |
2015-09-28T12:45:47Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/857 |
|
dc.description |
Старцева, В.П. Психолого-педагогічні умови оптимізації соціальної інтеграції дітей-сиріт молодшого шкільного віку / В. П. Старцева // Науковий вісник ХДУ. Серія : Психологічні науки. – Херсон : ХДУ, 2014. - С. 151-155. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлюються питання соціальної інтеграції дітей-сиріт молодшого шкільного віку із ЗПР, результати дослідження психологічних особливостей соціально-побутового орієнтування дітей та визначення психолого-педагогічних умов його оптимізації. В статье раскрываются вопросы социальной интеграции детей-сирот младшего школьного возраста с ЗПР, результаты исследования психологических особенностей социально-бытовой ориентировки детей и определение психолого-педагогических условий его оптимизации. The article describes the issues of social integration of orphaned children of primary school age with mental retardation, presents the results of psychological
features of welfare orientation and set of psychological and pedagogical conditions of its optimization |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-побутове орієнтування |
uk_UA |
dc.subject |
затримка психічного розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
діти-сироти молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-побутові вміння і навички. |
uk_UA |
dc.subject |
социально-бытовая ориентировка |
uk_UA |
dc.subject |
задержка психического развития |
uk_UA |
dc.subject |
дети-сироты младшего школьного возраста |
uk_UA |
dc.subject |
социально-бытовые умения и навыки |
uk_UA |
dc.subject |
welfare orientation |
uk_UA |
dc.subject |
delay of mental development |
uk_UA |
dc.subject |
orphaned children of primary school age |
uk_UA |
dc.subject |
welfare orientation skills and ability |
uk_UA |
dc.title |
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ДІТЕЙ-СИРІТ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
PSYCHO-PEDAGOGICAL CONDITIONS OPTIMIZATION SOCIAL INTEGRATION OF ORPHANED CHILDREN OF PRIMARY SCHOOL |
uk_UA |