DSpace Repository

МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Воропай, Н. А.
dc.contributor.author Voropay, N. A.
dc.date.accessioned 2014-12-23T12:07:12Z
dc.date.available 2014-12-23T12:07:12Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/622
dc.description Воропай, Н. А. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ / Н. А. Воропай // Педагогічні науки : зб. наук. праць / ред. Є. С. Барбіна. – Херсон : ХДУ, 2014. – Вип. 65. – С. 294-300. uk_UA
dc.description.abstract У сучасному суспільстві однією з провідних, ключових вимог до кваліфікованого фахівця є володіння ним сукупністю компетентностей. Однією з таких є самоосвітня компетентність. Сьогодні пошук та обґрунтування шляхів формування даної якості розглядається в якості складного інноваційного завдання роботи вищої школи. Зважаючи на актуальність проблеми у статті розкривається сутність поняття «самоосвітня компетентність», а також дана характеристика методичного забезпечення формування самоосвітньої компетентності майбутніх вихователів. uk_UA
dc.description.abstract В современном обществе одним из ведущих, ключевых требований к квалифицированному специалисту, в частности начального образования, является владение им совокупностью компетентностей. Одной из таких является самообразовательная компетентность. Сегодня поиск и обоснование путей формирования данного качества рассматривается в качестве сложного инновационного задания работы высшей школы. Ввиду актуальности проблемы в статье раскрывается сущность понятия «самообразовательная компетентность», а также дана характеристика формирования самообразовательной компетентности будущих воспитателей.
dc.description.abstract Bringing the objectives and content of modern system of Ukrainian higher education in accordance with the requirements of Bologna Convention provides a shift of emphasis from the formation of students’ system of knowledge to creation the conditions for their independent active search. In modern society, one of the leading, key requirements for a qualified professional, in particular primary education is the possession of competencies totality. One of such is the self-educational competence. Today the search and substantiation of the ways to form the quality is considered as a complex of innovative tasks for university work. Depending on the urgency of the problem the article reveals the essence of the concept «self-educational competence», and also provides a the characteristic of the formation of self-competence of future educators.
dc.subject самоосвітня компетентність uk_UA
dc.subject самоосвітня компетентність майбутнього вихователя uk_UA
dc.subject самообразовательная компетентность uk_UA
dc.subject самообразовательная компетентность будущего воспитателя uk_UA
dc.subject selfeducational competence uk_UA
dc.subject selfeducational competence of future educator uk_UA
dc.title МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ uk_UA
dc.title.alternative МЕТОДИЧЕСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ ФОРМИРОВАНИЯ САМООБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ ВОСПИТАТЕЛЕЙ ДОШКОЛЬНЫХ УЧЕРЕЖДЕНИЙ uk_UA
dc.title.alternative METHODOLOGICAL SUPPORT OF THE FORMATION SELFEDUCATIONAL COMPETENCE OF THE FUTURE EDUCATORS PRESCHOOL ESTABLISHMENTS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account