DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ «ПЕДАГОГ-ВИХОВАНЕЦЬ» НА МЕЖІ ПОЧАТКОВОЇ ТА ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Горлова, А. В.
dc.contributor.author Horlova, А.
dc.date.accessioned 2014-12-22T12:27:14Z
dc.date.available 2014-12-22T12:27:14Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/598
dc.description Горлова, А. ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ «ПЕДАГОГ-ВИХОВАНЕЦЬ» НА МЕЖІ ПОЧАТКОВОЇ ТА ОСНОВНОЇ ШКОЛИ / А. Горлова // Наукові записки. Сер. : Педагогічні науки / ред. кол. : В. В. Радул, В. А. Кушнір та ін.– Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 134. – С. 81-86. uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлюються питання наступності початкової та основної ланок освіти; обrрунтовується необхідність створення гуманістично спрямованої суб`єкт-суб`єктної виховної взаємодії. Автор розкриває складові успішної адаптації п`ятикласників до нових умов навчально-виховного процесу, презентує висновки дослідження щодо труднощів, з якими стикаються педагоги і діти раннього підліткового віку. uk_UA
dc.description.abstract В статье освещаются вопросы преемственности начального и основного звеньев образования; обосновывается необходимость создания гуманистически направленного субъект-субъектного воспитательного взаимодействия. Автор раскрывает составляющие успешной адаптации пятиклассников к новым условиям учебно-воспитательного процесса, презентует выводы исследований трудностей, с которыми сталкиваются педагоги и дети младшего подросткового возраста.
dc.description.abstract Primary school lays the foundation of scientific knowledge, social and moral qualities of a growing personality. At this time there are formation of values, character formation of young pupils, accumulated experience of social behavior. The transition of pupil from elementary school into primary often turns into a heavy, even a crisis stage, primarily due to a set of dynamic changes that takes place in the inner world of peers and the nature of attitudes to themselves. The author raises the problem of adaptation for the pupils of the 5th forms. This article emphasizes on the importance of the continuity between primary and secondary schools. The author tells about the difficulties meeting the teenagers, about the importance of communication and about the crisis occurrences of this life period. The author gives reasons of the importance cooperation between a teacher and a pupil basing on human principles. The author shows the tasks for the teachers and finds the main points for teaching and bringing up the teenagers. Further investigation lead to the development of Programme important part of which will be steppping "school - family."
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject виховна взаємодія uk_UA
dc.subject кризові явища uk_UA
dc.subject наступність uk_UA
dc.subject перехід з початкової школи в основну uk_UA
dc.subject ранній підлітковий вік uk_UA
dc.subject адаптация uk_UA
dc.subject воспитательное взаимодействие uk_UA
dc.subject кризисные явления uk_UA
dc.subject преемственность uk_UA
dc.subject переход из начальной школы в основную uk_UA
dc.subject младший подростковый возраст uk_UA
dc.subject adaptation uk_UA
dc.subject educational cooperation uk_UA
dc.subject crisis uk_UA
dc.subject continuity and transition from primary to primary uk_UA
dc.subject junior adolescence uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ «ПЕДАГОГ-ВИХОВАНЕЦЬ» НА МЕЖІ ПОЧАТКОВОЇ ТА ОСНОВНОЇ ШКОЛИ uk_UA
dc.title.alternative FEATURES OF INTERACTION "TEACHER-PUPIL" AT THE INITIAL AND ELEMENTARY SCHOOL uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account