DSpace Repository

МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Андрієвський, Б. М.
dc.contributor.author Андриевский, Б. М.
dc.contributor.author Andrievskii, B. M.
dc.date.accessioned 2014-12-22T09:33:17Z
dc.date.available 2014-12-22T09:33:17Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/593
dc.description Андрієвський, Б. М. Методологічні засади формування дослідницьких компетентностей майбутніх учителів початкових класів / Б. М. Андрієвський // Педагогічний альманах : зб. наук. праць. – Херсон : КВНЗ, 2014. – С. 72-78. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена розкриттю основних методологічних принципів організації процесу формування дослідницьких компетентностей майбутніх учителів початкових класів. Висвітлено основні причини не досить ефективної підготовки цього аспекту компетенцій. Визначено ієрархічну систему вихідних положень філософського, міждисциплінарного і конкретно-наукового рівнів реалізації особистісно-орієнтованої освітньої парадигми на засадах культурологічно-гуманістичної психології та синергетичного підходу в контексті вдосконалення дослідницьких компетентностей майбутнього вчителя початкових класів. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена раскрытию основных методологических принципов организации процесса формирования исследовательских компетентностей будущего учителя начальных классов. Указано систему исходных положений философского и междисциплинарного и конкретно-научного уровней, реализации личностно-ориентированной образовательной парадигмы на основах культурологически-гуманистической психологии и синергетического подхода в контексте усовершенствования исследовательских компетентностей будущего учителя начальных классов. Овладение системой исследовательских знаний и умений предусматривает ее рассмотрение в качестве имманентной составляющей всего учебно- воспитательного процесса профессиональной подготовки специалиста, использования разнообразий всего комплекса дидактико-методического обеспечения на межпредметной основе с опорой на рефлексивную сферу студента, обеспечения соответствующей информационно-педагогической среды.
dc.description.abstract The article is devoted to reveal the basic methodological principles of the formation process of research competencies of primary school teachers . The basic reason is not sufficiently effective preparation of this aspect of competency . Defined hierarchical system of philosophical assumptions , interdisciplinary and specific scientific levels of personally -oriented educational paradigm based on culturally -humanistic psychology and synergistic approach in the context of improving the research competence of primary school teacher. Axiological development of future teachers should be in accordance with the personal trajectory of development with consideration of effects of factors and the total circumstances. Specified system of philosophical assumptions and interdisciplinary and specific scientific levels , implementation of student-centered educational paradigm on the basis of culturally - humanistic psychology and synergetic approach in the context of improving the research competences of the future primary school teachers . Mastering the system of research knowledge and skills provides its consideration as an immanent part of the whole educational process of professional training , use of all varieties of complex didactic- methodological support on the basis of interdisciplinary , drawing on the reflective sphere student , providing appropriate information and educational environment.
dc.subject наукова компетентність uk_UA
dc.subject учителі початкових класів uk_UA
dc.subject особистісно-зорієнтований підхід uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject научная компетентность uk_UA
dc.subject учителя начальной школы uk_UA
dc.subject личностно ориентированный подход uk_UA
dc.subject профессиональная подготовка uk_UA
dc.subject scientific competence uk_UA
dc.subject an elementary school teacher uk_UA
dc.subject studentoriented approach uk_UA
dc.subject training uk_UA
dc.title МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ uk_UA
dc.title.alternative Методологические основы формирования исследовательских компетентностей будущих учителей начальных классов uk_UA
dc.title.alternative Methodological basis for the formation of future research competencies of teachers in primary education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account