dc.contributor.author |
Черепанова, С. Б. |
|
dc.date.accessioned |
2014-12-18T13:37:36Z |
|
dc.date.available |
2014-12-18T13:37:36Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/574 |
|
dc.description |
Черепанова, С. НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ
ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КОЛЕКТИВНИХ ФОРМ РОБОТИ / С. Черепанова // Наука і освіта. – 2011. – № 4. – С. 467-469. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття розкриває важливість впровадження такого
методичного інструменту як використання образотворчих,
музичних та танцювальних можливостей для підвищення мотиваціі
до вивчення іноземної мови. В статье раскрывается важность внедрения такого
методического инструмента, как использование изобразительной,
музыкальной и танцевальной возможностей дл я повышения
мотивации к изучению иностранного языка. The article shows the importance of introducing such methodical
instrument as usage of music, painting and dancing possibilities for
increasing motivation level in studying foreign language. |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
позитивні емоції |
uk_UA |
dc.subject |
культурний компонент |
uk_UA |
dc.subject |
творч а атмосфера |
uk_UA |
dc.subject |
розважальна форма |
uk_UA |
dc.subject |
дошкольные учреждения |
uk_UA |
dc.subject |
положительные эмоции |
uk_UA |
dc.subject |
культурный компонент |
uk_UA |
dc.subject |
творческая атмосфера |
uk_UA |
dc.subject |
развлекательная форма |
uk_UA |
dc.subject |
preschool establishments |
uk_UA |
dc.subject |
positive emotions |
uk_UA |
dc.subject |
cultural component |
uk_UA |
dc.subject |
creative atmosphere |
uk_UA |
dc.subject |
entertaining form |
uk_UA |
dc.title |
НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КОЛЕКТИВНИХ ФОРМ РОБОТИ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |