DSpace Repository

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИШІ

Show simple item record

dc.contributor.author Мельничук, Ю. Ю.
dc.date.accessioned 2017-11-20T13:26:41Z
dc.date.available 2017-11-20T13:26:41Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/4814
dc.description МЕЛЬНИЧУК, Ю. Ю. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИШІ / Ю. Ю. Мельничук // Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. - Рівне : РДДГУ, 2017. - Вип. 15. - С. 179-182. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджуються можливості використання інтерактивної дошки, яка постає основним засобом оперативного дидактичного забезпечення занять з філологічних дисциплін у виші. Навчання за допомогою інтерактивної дошки дає змогу образно й динамічно моделювати на екрані будь-який процес або явище, реалізувати задумане дидактичне завдання, презентувати статичні або динамічні таблиці. Застосування програмного забезпечення SMART із навчально-тренувальною метою підвищує проблемно- пошуковий характер заняття, активізує розумову діяльність студентів, підсилює їх мотивацію, надаючи змогу учасникам освітнього процесу взаємодіяти у діалоговому режимі. В статье исследованы возможности использования интерактивной доски, которая становится основным средством оперативного дидактического обеспечения занятий филологического цикла в вузе. Обучение с помощью интерактивной доски дает возможность образно и динамично моделировать на экране любой процесс или явление, реализовать задуманное дидактическое задание, презентовать статические или динамические таблицы. Применение программного обеспечения SMART в учебно-тренировочных целях повышает проблемно-поисковый характер занятия, активизирует мыслительную деятельность студентов, усиливает их мотивацию, дает возможность участникам образовательного процесса взаимодествовать в диалоговом режиме. The opportunities of the usage of interactive whiteboard are researched in the article. The interactive whiteboard is the main device of operational didactic support at philology lessons at universities. The teaching with the interactive whiteboards helps to model any process on the screen figuratively and dynamically, to realize a conceived didactic task, to present static or dynamic tables. Application of software SMART for the purpose of learning and training increases the problem-searching character of a lesson, activates mental activity of students, enhances their motivation, allows participants of the educational process to interact. uk_UA
dc.subject інтерактивна дошка uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікаційні технологі uk_UA
dc.subject програмне забезпечення SMART uk_UA
dc.subject мультимедійні засоби навчання uk_UA
dc.subject тестові завдання uk_UA
dc.subject интерактивная доска uk_UA
dc.subject информационно- комуникационные технологии uk_UA
dc.subject программное обеспечение SMART uk_UA
dc.subject мультимедийные средства обучения uk_UA
dc.subject тестовые задания uk_UA
dc.subject interactive whiteboard uk_UA
dc.subject information communication technologies uk_UA
dc.subject software SMART uk_UA
dc.subject multimedia learning tools uk_UA
dc.subject tests uk_UA
dc.title ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИШІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account