DSpace Repository

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Валуєва, І. В.
dc.contributor.author Валуева, И. В.
dc.contributor.author Valuieva, I. V.
dc.date.accessioned 2017-11-20T10:21:23Z
dc.date.available 2017-11-20T10:21:23Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/4796
dc.description.abstract У статті висвітлено аспекти професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи під час формування навичок аудіювання. Розглянуто проблему підготовки сучасного вчителя початкової школи, яка є актуальною, тому що сьогодні спостерігається недостатній розвиток цього виду мовленнєвої діяльності. Визначено необхідність у сучасних умовах переглянути фахову підготовку вчителя англійської мови. Розкрито, що навчання основ англомовної мовленнєвої діяльності, організації та планування навчальної роботи у початковій школі. В статье выявлено аспекты профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы в процессе формирования навыков аудирования. Рассмотрено проблему подготовки современного учителя начальной школы, которая есть актуальной, так как сегодня наблюдается недостаточное развитие этого вида речевой деятельности. Обозначена необходимость в современных условиях пересмотреть специальную підготовку учителя английского языка. Раскрыто обучение основ англоязычной речевой деятельности, организации и планирования учебной работы в начальной школе. The article reflects the aspects of the professional training of future teachers of primary school in the process of forming listening comprehension skills. In the article it is investigated the problem of the training of contemporary teacher of primary school, which is actual as today it is under discussion the lack of the development of this kind of speech activity. It is defined the necessity in the modern conditions to oversee the special training of the English language teacher. It is viewed on the training of the foundations of English speech activity, organization and planning of studying work in primary school. uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject майбутні вчителя початкової школи uk_UA
dc.subject мовленнєва діяльність uk_UA
dc.subject аудіювання uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject профессиональная подготовка uk_UA
dc.subject будущие учителя начальной школы uk_UA
dc.subject речевая деятельность uk_UA
dc.subject аудирование uk_UA
dc.subject младшие школьники uk_UA
dc.subject professional training uk_UA
dc.subject future teachers of primary school uk_UA
dc.subject speech activity uk_UA
dc.subject listening comprehension uk_UA
dc.subject young pupils uk_UA
dc.title ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ uk_UA
dc.title.alternative ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОТЫ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ К ФОРМИРОВАНИЮ НАВЫКОВ АУДИРОВАНИЯ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account