DSpace Repository

ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКА КОМПЕТЕНЦІЯ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ЯК СКЛАДОВА ЙОГО МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Коробова, І. В.
dc.date.accessioned 2017-11-14T06:55:01Z
dc.date.available 2017-11-14T06:55:01Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/4557
dc.description Коробова, І. В. Організаційно-управлінська компетенція вчителя фізики як складова його методичної компетенції / І. В. Коробова // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 108. – Ч. 1. – С. 59-64. uk_UA
dc.description.abstract Обґрунтовано доцільність введення організаційно-управлінської компетенції до складу методичної компетенції учителя фізики. Розглянуто зміст діяльності вчителя з організації навчально-пізнавальної діяльності учнів; розроблено алгоритм цієї діяльності. Expediency of introduction of organizationally-administrative competense is reasonable in the complement of methodical competense of teacher of physics. Maintenance of activity of teacher is considered from organization of educational-cognitive activity of students; the algorithm of this activity is worked out. uk_UA
dc.subject організаційно-управлінська компетенція учителя фізики; навчально-пізнавальна діяльність; алгоритм діяльності. uk_UA
dc.subject organizationally-administrative competense of teacher of physics; educational-cognitive activity; algorithm of activity. uk_UA
dc.title ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКА КОМПЕТЕНЦІЯ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ЯК СКЛАДОВА ЙОГО МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account