dc.contributor.author |
Коткова, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-17T11:26:01Z |
|
dc.date.available |
2017-10-17T11:26:01Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/3931 |
|
dc.description |
Котова, В. В. Інформатичні компетентності майбутніх учителів початкових класів: характеристика та діагностика / В. В. Котова //Збірник матеріалів міжнародної конференції. - Харків, 2013. - С. 75-79. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті подано характеристику поняття інформатичні компетентності
майбутніх учителів початкових класів відповідно сучасним науковим дослідженням.
Деталізовано їх структуру в межах мотиваційно-ціннісного, когнітивно-операційного,
регулятивно-рефлексивного компонентів. Визначені критерії, показники та рівні
інформатичних компетентностей. Описано інструментарій діагностики досліджуваної
характеристики студентів. Проаналізовано отримані статистичні результати вивчення
інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкової школи України. |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі початкових класів, інформатичні компетентності, компоненти, рівні, критерії та показники, діагностичний інструментарій |
uk_UA |
dc.title |
ІНФОРМАТИЧНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ: ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ДІАГНОСТИКА |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |