DSpace Repository

Інформатичні компетентності майбутніх учителів початкових класів: характеристика та діагностика

Show simple item record

dc.contributor.author Коткова, В. В.
dc.date.accessioned 2017-10-17T11:26:01Z
dc.date.available 2017-10-17T11:26:01Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/3931
dc.description Котова, В. В. Інформатичні компетентності майбутніх учителів початкових класів: характеристика та діагностика / В. В. Котова //Збірник матеріалів міжнародної конференції. - Харків, 2013. - С. 75-79. uk_UA
dc.description.abstract У статті подано характеристику поняття інформатичні компетентності майбутніх учителів початкових класів відповідно сучасним науковим дослідженням. Деталізовано їх структуру в межах мотиваційно-ціннісного, когнітивно-операційного, регулятивно-рефлексивного компонентів. Визначені критерії, показники та рівні інформатичних компетентностей. Описано інструментарій діагностики досліджуваної характеристики студентів. Проаналізовано отримані статистичні результати вивчення інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкової школи України. uk_UA
dc.subject майбутні вчителі початкових класів, інформатичні компетентності, компоненти, рівні, критерії та показники, діагностичний інструментарій uk_UA
dc.title Інформатичні компетентності майбутніх учителів початкових класів: характеристика та діагностика uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account