DSpace Repository

МОТИВАЦІЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Швець, Т. А.
dc.contributor.author Швец, Т. А.
dc.date.accessioned 2017-07-10T08:37:54Z
dc.date.available 2017-07-10T08:37:54Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/3153
dc.description Швець, Т. А. Мотивація як педагогічна умова формування професійної майстерності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Т. А. Швець // Педагогічні науки : наук. видання / редкол. : Є. С. Барбіна та ін. - Херсон, 2014. - Вип. 65. – С. 380-384. uk_UA
dc.description.abstract У статті аналізуються види мотивації майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладів та її значення для навчальної діяльності. Висвітлюється актуальна проблема вибору педагогічної професії відповідно до домінантних мотивів згідно з особистісними переконаннями студентів. В статье анализируются виды мотивации будущих специалистов дошкольных учебных заведений и ее значение для учебной деятельности. Освещается актуальная проблема выбора педагогической профессии в соответствии с доминирующих мотивов в соответствии с личными убеждениями студентов. The article analyses the motivations of the future specialists of preschool institutions and its importance for the training activities. Highlights the urgent problem of the students’ choice of pedagogical profession in accordance with their dominating motives in accordance with their personal beliefs. uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject навчальна мотивація uk_UA
dc.subject фактори мотивації uk_UA
dc.subject мотивация, будущие воспитатели дошкольных учебных заведений uk_UA
dc.subject учебная мотивация uk_UA
dc.subject факторы мотивации uk_UA
dc.subject motivation, future educators of preschool institutions uk_UA
dc.subject educational motivation uk_UA
dc.subject educational motivation uk_UA
dc.title МОТИВАЦІЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ uk_UA
dc.title.alternative МОТИВАЦИЯ КАК ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ УСЛОВИЕ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО МАСТЕРСТВА БУДУЩИХ ВОСПИТАТЕЛЕЙ ДОШКОЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ uk_UA
dc.title.alternative MOTIVATION AS A PEDAGOGICAL CONDITION ABOUT THE FORMATION OF PROFESSIONAL SKILLS OF FUTURE TEACHERS OF PRESCHOOL EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account