dc.contributor.author |
Гриценко, І. В. |
|
dc.contributor.author |
Борисенко, Н. М. |
|
dc.date.accessioned |
2017-03-23T13:42:54Z |
|
dc.date.available |
2017-03-23T13:42:54Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/2587 |
|
dc.description |
Борисенко, Н. Синергетичний підхід до моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи / Н. Борисенко, І. Гриценко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / ред. Є. С. Барбіна. – Херсон : ХДУ, 2014. - Вип. 67. - С. 320-326. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано окремі аспекти моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи в межах синергетичного підходу, визначено основні принципи, етапи та умови моделювання елементів освітнього процесу. The article analyzes certain aspects of modeling self-educational activity of the future teachers of primary school in synergetic approach, basic principles, stages and conditions of the modeling elements of the educational process. |
uk_UA |
dc.subject |
самоосвітня діяльність майбутнього вчителя початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
методичні уміння |
uk_UA |
dc.subject |
синергетичний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
моделювання педагогічних процесів |
uk_UA |
dc.subject |
self-education of future primary school teachers |
uk_UA |
dc.subject |
teaching skills |
uk_UA |
dc.subject |
synergetic approach |
uk_UA |
dc.subject |
modeling of pedagogical processes |
uk_UA |
dc.title |
СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |