dc.contributor.author |
Воропай, Н. А. |
|
dc.contributor.author |
Voropay, N. A. |
|
dc.date.accessioned |
2017-03-10T11:33:10Z |
|
dc.date.available |
2017-03-10T11:33:10Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/2490 |
|
dc.description |
Воропай, Н. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ
ТЕХНОЛОГІЙ У САМООСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ / Н. Воропай // Обрії. – 2010. – № 2. – С. 58-62. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Одним із перспективних напрямків підвищення якості підготовки
майбутніх фахівців в умовах Болонського процесу є впровадження
інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес вищої
школи. У статті розкривається питання використання інформаційно-
комунікаційних технологій у самоосвітній діяльності студентів, зокрема
майбутніх учителів початкової ланки освіти. |
uk_UA |
dc.title |
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У САМООСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
USING OF INFORMATIVE-COMMUNICATIVE TECHNOLOGIES IN STUDENTS’ SELF-EDUCATIONAL ACTIVITIES |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |