dc.contributor.author |
Цись, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-10T14:11:10Z |
|
dc.date.available |
2016-11-10T14:11:10Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/2015 |
|
dc.description |
Цись, В. В. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ МЕТОДИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ / В. В. Цись // Педагогічний альманах : зб. наук. праць / редкол. : В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти, 2015. – Вип. 25. – С. 100-105. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкриваються особливості інтенсифікації методико-математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Автором розглянуті негативні чинники впливу педагогічного процесу на здоров’я підлітків та визначені прийоми реалізації інтенсифікації навчання у вищому навчальному закладі з метою не тільки формування методико-математичної компетентності в умовах інформаційної насиченості освітнього процесу, а й збереження здоров’я студентів. Охарактеризовані психологічні та педагогічні аспекти реалізації інтенсифікації підготовки майбутніх фахівців до навчання математики молодших школярів, на основі чого визначені основні вимоги до реалізації досліджуваного питання. |
uk_UA |
dc.subject |
інтенсифікація навчального процесу |
uk_UA |
dc.subject |
методико-математична підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі початкових класів |
uk_UA |
dc.title |
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ МЕТОДИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |