DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Show simple item record

dc.contributor.author Цись, В. В.
dc.date.accessioned 2016-11-10T14:04:09Z
dc.date.available 2016-11-10T14:04:09Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/2012
dc.description Цись, В. Особливості використання казкотерапії на уроках у початковій школі / В. Цись // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини / ред. кол. : Н. С. Побірченко (гол. ред.) та інші. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – Вип. 46. – С. 172-177. uk_UA
dc.description.abstract У статті описані прийоми застосування казкотерапії під час уроків в початковій школі з метою збереження психічного здоров’я учнів. uk_UA
dc.description.abstract В статье описаны приемы использования сказкотерапии во время уроков в начальной школе с целью сохранения психического здоровья учеников.
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account