DSpace Repository

МОДЕЛІ ПОБУДОВИ ТЕКСТУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ

Show simple item record

dc.contributor.author Рембецька, О. В.
dc.date.accessioned 2016-05-26T07:24:40Z
dc.date.available 2016-05-26T07:24:40Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/1871
dc.description Рембецька, О. В. Моделі побудови тексту соціальної реклами / О. В. Рембецька // Науковий вісник ХДУ. Серія "Лінгвістика" : зб. наук. праць. - Херсон : ХДУ, 2015. - Вип. 22. - С. 136-138. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано принципи організації інформації у рекламних текстах, виділено основні структурні елементи текстів соціальної реклами, вказано на їх особливості, схарактеризовано моделі побудови рекламного тексту. uk_UA
dc.description.abstract The article analyzes the principles of information in the ad text, highlights the main structural elements of social advertising texts, given their characteristics described model building advertising text.
dc.subject соціальна реклама uk_UA
dc.subject рекламний текст uk_UA
dc.subject заголовок uk_UA
dc.subject основний текст uk_UA
dc.subject social advertising uk_UA
dc.subject advertising text uk_UA
dc.subject headline uk_UA
dc.subject body text uk_UA
dc.title МОДЕЛІ ПОБУДОВИ ТЕКСТУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account