dc.contributor.author | Сарієва, А. | |
dc.date.accessioned | 2016-04-11T09:06:42Z | |
dc.date.available | 2016-04-11T09:06:42Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/1749 | |
dc.description | Сарієва, А. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННа АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ/А. Сарієва// Лінгвистика.-2015.-вип.19.-С.174-178 | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтѐ присвѐчена розглѐду особливостей культурознавчих підходів до навчаннѐ англійської мови та визначення її значущості длѐ умов підготовки нефілологів. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals with the features on cultural approaches to learning English language and their significance for the determination of the conditions of preparation non-philologists | |
dc.subject | методика навчаннѐ іноземних мов | uk_UA |
dc.subject | лінгвокраїнознавчий підхід | uk_UA |
dc.subject | міжкультурний підхід | uk_UA |
dc.subject | соціокультурний підхід | uk_UA |
dc.subject | linguistic country-specific approach | uk_UA |
dc.subject | linguoculturological approach | uk_UA |
dc.subject | ethnographic approach | uk_UA |
dc.subject | cross-cultural approach | uk_UA |
dc.subject | social-cultural approach | uk_UA |
dc.title | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННа АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |