DSpace Repository

ЧАСТОТНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ КЛЮЧОВИХ СЛІВ У ТЕКСТАХ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ МИКОЛАЇВЩИНИ

Show simple item record

dc.contributor.author Бабій, Ю.
dc.date.accessioned 2016-04-11T08:55:05Z
dc.date.available 2016-04-11T08:55:05Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/1746
dc.description Бабій, Ю. ЧАСТОТНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ КЛЮЧОВИХ СЛІВ У ТЕКСТАХ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ МИКОЛАЇВЩИНИ / Ю. Бабій // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Лінгвістика»: зб. наук. праць. – Херсон: ХДУ, 2014. - Вип. 21 . - С. 42 - 45. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано частиномовну роль ключових слів у текстах політичної реклами Миколаївщини. uk_UA
dc.description.abstract The article is analysed the chastinomovnu role of keywords in texts of the political advertising of Mykolaiv.
dc.subject політична реклама uk_UA
dc.subject ключове слово uk_UA
dc.subject частина мови uk_UA
dc.subject сугестивний вплив uk_UA
dc.subject political advertising uk_UA
dc.subject keyword uk_UA
dc.subject part of speech uk_UA
dc.subject sugestivniy influence uk_UA
dc.title ЧАСТОТНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ КЛЮЧОВИХ СЛІВ У ТЕКСТАХ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ МИКОЛАЇВЩИНИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account