DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ НА ЕТАПІ ВСТУПУ ДО РЕЛОКОВАНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ

Show simple item record

dc.contributor.author Волянюк, А. С.
dc.date.accessioned 2023-03-02T07:44:04Z
dc.date.available 2023-03-02T07:44:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/17189
dc.description Волянюк, А. С. Особливості мотивації майбутніх педагогів на етапі вступу до релокованого закладу вищої освіти в умовах війни / А. С. Волянюк // Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2022 : виклики і перспективи в умовах турбулентності світу : матер. VІ Міжнар. наук. конф. (м. Київ, 4 листопада 2022 р.) / Ін-т педагогіки НАПН України ; за заг. ред О. І. Локшиної. – Київ ; Тернопіль : Крок, 2022. – С. 85-88. DOI: https://doi.org/10.32405/978-617-692-729-7-2022-296. ISBN 978-617-692-729-7. uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ НА ЕТАПІ ВСТУПУ ДО РЕЛОКОВАНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account