DSpace Repository

ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Фоміна, І. С.
dc.date.accessioned 2022-02-17T11:18:11Z
dc.date.available 2022-02-17T11:18:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.isbn 978-617-7917-13-6
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/16394
dc.description Фоміна, І. С. Педагогічна психологія : метод. реком. до проведення практичних занять для студентів 2 курсу спеціальності «Початкова освіта» педагогічний факультет / І. С. Фоміна. – Херсон, 2022. – 32 с. uk_UA
dc.description.abstract Програма дисципліни «Педагогічна психологія» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта. Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретичні засади педагогічної психології, категоріального апарату наукової галузі, основних проблем навчання, виховання, педагогічної діяльності. Міжпредметні зв’язки: опановуючи зазначений перелік знань, умінь і навичок, студенти мають актуалізувати знання з курсів: «Загальна психологія», «Соціальна психологія», «Психодіагностика», «Психологічний супровід дитинства», «Дитяча психологія». Педагогічна психологія має тісний зв'язок із віковою та соціальною психологією, разом з якими вона створює психологічну основу педагогіки та конкретних методик. Отже, педагогічна психологія розвивається як галузь і фундаментальної і прикладної психології. Педагогічна психологія є галуззю прикладного психологічного знання, зосередженого на пізнанні і використанні психологічного та особистісного потенціалу учня, поданого у процесі навчання, виховання, оволодівання соціальним досвідом. Основою її є психологічні закономірності і механізми освітнього процесу. Педагогічна психологія вивчає закономірності психічної діяльності людини у процесі розвитку і саморозвитку, виховання і самовиховання, навчання і самоосвіти. Педагогічна психологія базується на принципах загальної психології і загальної педагогіки, з якими вона як спеціальна галузь психологічних знань має багато спільного, але відрізняється особливим предметом дослідження. Мета та завдання навчальної дисципліни Мета курсу: формування у студентів знань про становлення підростаючої особистості в умовах організованих і неорганізованих чинників соціальної впливу. Педагогічна психологія є сферою вивчення взаємозв'язків між вихованням, навчанням і розвитком підростаючого покоління. Завдання курсу: – теоретичні: сформувати у студентів теоретичні основи наукового розуміння освітнього процесу; розкрити зміст навчання і виховання, проблему співвідношення навчання, виховання і розвитку; проаналізувати механізми навчальних і виховних технологій. – практичні: сформувати у студентів прикладні уміння щодо застосування знань з педагогічної психології в практиці педагогічної діяльності, допомоги майбутнім педагогам у реалізації особистісних та професійних якостей у педагогічній діяльност uk_UA
dc.title ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account