DSpace Repository

РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЯ В УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУ

Show simple item record

dc.contributor.author Пийтер, М. М.
dc.date.accessioned 2022-02-10T14:31:55Z
dc.date.available 2022-02-10T14:31:55Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/16350
dc.description Пийтер, М. М. Розвиток комунікативної функції мовлення в учнів з порушенням інтелекту = The development of communicative function of speech in students with intellectual disabilities: кваліфікаційна робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / М. М. Пийтер ; наук. керівник кан.псих.н., доц.. О. М. Лось ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний ф-т, Кафедра спеціальної освіти. – Херсон : ХДУ, 2021. – 75 с. uk_UA
dc.description.abstract Проблема формування комунікативної функції мовлення у дітей з порушеним інтелектом у процесі шкільного навчання залишається актуальною і в сучасній олігофренопедагогіці, оскільки комунікативна сторона у дітей з порушенням розумового розвитку розвинена не на достатньому рівні, що обмежує можливості їх інтеграції в соціум. Експериментальна робота передбачає розглянути причини і прояви порушень комунікативної функції мовлення у дітей з психофізичними вадами; ознайомитись з методами і формами позакласної роботи, яка здійснюється в спеціальній школі; визначити стан розвитку мовленнєвої комунікації учнів з порушеним інтелектом, дати рекомендації щодо їх використання; перевірити зміни стану комунікативної функції мовлення після проведення корекційної роботи. The problem of forming the communicative function of speech in children with intellectual disabilities in school remains relevant in modern oligophrenic pedagogy, as the communicative side of children with intellectual disabilities is not developed enough, which limits their integration into society. Experimental work involves considering the causes and manifestations of disorders of communicative function of speech in children with mental and physical disabilities; to get acquainted with the methods and forms of extracurricular activities carried out in a special school; to determine the state of development of speech communication of students with impaired intelligence, to give recommendations for their use; check changes in the state of the communicative function of speech after corrective work uk_UA
dc.subject Комунікативна функція мовлення uk_UA
dc.subject учні з порушенням розумового розвитку uk_UA
dc.subject шкільне навчання uk_UA
dc.subject психофізичні порушення uk_UA
dc.subject Communicative function of speech uk_UA
dc.subject students with intellectual disabilities uk_UA
dc.subject schooling uk_UA
dc.subject psychophysical disorders uk_UA
dc.title РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЯ В УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУ uk_UA
dc.title.alternative THE DEVELOPMENT OF COMMUNICATIVE FUNCTION OF SPEECH IN STUDENTS WITH INTELLECTUAL DISABILITIES uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account