Недостатня сформованість пізнавальних процесів найчастіше є головною причиною труднощів, що виникають у дітей із ЗПР під час навчання в школі, тому системи корекційного навчання для таких учнів обов'язково припускає ...
Діти з ЗПР характеризуються низькою мовленнєвою активністю, недостатністю динамічної організації мовлення. В них спостерігається обмеженість словника, несформованість повноцінність лексичних понять, низький рівень ...
У дипломній роботі обґрунтована актуальність обраної теми, її значущість, чітко визначені об’єкт і предмет дослідження, сформульовані мета і завдання практичної роботи. Розвиток усного мовлення дитини а саме розвиток ...
Робота присвячена вивченню інноваційних методів під час корекції порушень писемного мовлення. У роботі розкриті психолого-педагогічні засади формування писемного мовлення. Проаналізовано поняття «писемне мовлення» з точки ...
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблеми запобігання синдрому емоційного вигорання у педагогів в умовах закладів спеціальної освіти. Ця тема розкриває прояв професійного вигорання вчителів спеціальних навчальних ...
Дана робота присвячена розгляду окремих причин зниження рівня ефективності логопедичної допомоги та утруднення процесу взаємодії фахівця (логопеда) з батьками, які виховують дитину з порушеннями мовленнєвої діяльності. У ...
Початок статевого дозрівання, який припадає на середній шкільний вік, накладає свій відбиток на усі процеси, які відбуваються в організмі людини, зокрема і на розвиток властивостей основних нервових процесів та психічних ...
У роботі на основі аналізу психологічних джерел з’ясовано основні структурні складові особистості людини. Для дослідження обрано загальні трудові здібності в якості важливих передумов для формування професійних трудових ...
У кваліфікаційному проєкті висвітлено проблему формування соціальної компетентності у дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах дошкільного закладу, визначено її психолого-педагогічна характеристику у дітей дошкільного ...
У кваліфікаційному проєкті висвітлено проблему організації правового виховання підлітків з порушеннями інтелекту в умовах спеціального освітнього закладу. Розглядаються функції правового виховання школярів, його поняття, ...
Кваліфікаційна робота присвячена стимуляції мовленнєвої активності дошкільників із порушенням мовленнєвого розвитку. В проєкті висвітлені теоретико-методичні аспекти вивчення проблеми порушення мовлення у дітей дошкільного ...
Незалежно від рівня розвитку мовлення, при аутизмі в першу чергу страждає можливість використовувати її з метою спілкування. Слід підкреслити, що відхилення від нормального розвитку помітні вже на стадії предмовленнєвого ...
Робота присвячена формуванню творчого зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. У роботі розкриті науково-теоретичні засади розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного ...
У кваліфікаційному проєкті проведено аналіз ефективності співпраці корекційного педагога з батьками дітей з особливими освітніми потребами за рахунок власного досвіду, розглянуто етапи та механізми взаємодії обох сторін ...
У кваліфікаційній роботі розглядається методика корекції усного мовлення у дітей з гіперкінетичним синдромом. Визначено напрями та зміст надання логопедичної допомоги дітям з синдромом гіперактивності
The method of ...
Самостійна робота є способом організованої праці, раціонального використання часу та здобуття знань з використанням їх на практиці. Успішне виконання домашніх завдань учнями залежить від здатності сприймати матеріал на ...
У кваліфікаційному проєкті висвітлено проблему організації національно-патріотичного виховання молодших школярів з порушеннями інтелекту в умовах спеціального закладу освіти.
Констатувальним експериментом визначено рівні ...
У дипломній роботі обґрунтована актуальність обраної теми, її значущість, чітко визначені об’єкт і предмет дослідження, сформульовані мета і завдання практичної роботи. У теоретичному розділі визначено сутність понять ...
У кваліфікаційній роботі висвітлено проблему формування екологічних понять у школярів з інтелектуальними порушеннями як основи їх екологічної культури. Описано специфіку організації екологічної освіти у сучасному освітньому ...
У тезисній формі подано опис організації роботи вчителя-дефектолога в умовах інклюзивної освіти з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку. Розглянуті основні напрямки психодіагностики пізнавального та емоційно-вольового ...