DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Мальченко, Н. М.
dc.date.accessioned 2022-02-10T13:44:37Z
dc.date.available 2022-02-10T13:44:37Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/16345
dc.description Мальченко, Н. М. Формування пізнавальної діяльності у дітей з порушеннями інтелекту в умовах інклюзивного навчання = The formation of cognitive activity in children with intellectual disabilities in the context of inclusive education : кваліфікаційна робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Н. М. Мальченко ; наук. керівник д.б.н., професор Т. О. Вінник ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний факультет. Кафедра спеціальної освіти. – Херсон : ХДУ, 2021. – 68 с. uk_UA
dc.description.abstract У тезисній формі подано опис організації роботи вчителя-дефектолога в умовах інклюзивної освіти з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку. Розглянуті основні напрямки психодіагностики пізнавального та емоційно-вольового розвитку молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. А також описані особливості роботи вчителя-дефектолога з батьками дітей з порушеннями інтелектуальної сфери. In the thesis form the description of the organization of work of the teacher- defectologist in the conditions of inclusive education with children with intellectual disabilities is given. The main directions of psychodiagnostics of cognitive and emotional-volitional development of junior schoolchildren with intellectual disabilities are considered. And also features of work of the teacher-defectologist with parents of children with infringements of intellectual sphere are described. uk_UA
dc.subject пізнавальний розвиток uk_UA
dc.subject емоційно-вольовий розвиток uk_UA
dc.subject психодіагностика uk_UA
dc.subject корекція розвитку uk_UA
dc.subject порушення інтелекту uk_UA
dc.subject cognitive development uk_UA
dc.subject emotional and volitional development uk_UA
dc.subject psychodiagnostics uk_UA
dc.subject correction of development uk_UA
dc.subject intellectual impairment uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ uk_UA
dc.title.alternative THE FORMATION OF COGNITIVE ACTIVITY IN CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITIES IN THE CONTEXT OF INCLUSIVE EDUCATION uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account