DSpace Repository

PREPARING THE FUTURE EDUCATOR TO THE CREATION OF AUGMENTED REALITY EXCURSIONS IN LOCAL EDUCATIONAL ENVIRONMENTS

Show simple item record

dc.contributor.author Denysenko, V.
dc.contributor.author Borysenko, N.
dc.contributor.author Hrytsenko, I.
dc.contributor.author Sydorenko, N.
dc.contributor.author Денисенко, В. В.
dc.contributor.author Борисенко, Н. М.
dc.contributor.author Гриценко, І. В.
dc.contributor.author Сидоренко, Н. І.
dc.date.accessioned 2022-01-27T07:48:52Z
dc.date.available 2022-01-27T07:48:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/16053
dc.description Борисенко Н., Сидоренко Н., Гриценко І., Денисенко В. Підготовка майбутнього педагога до створення екскурсій доповненої реальності в локальних освітніх середовищах. Information Technologies in Education: Scientific journal. Kherson : KSU, 2020. Issue 4 (4 5 ). Р. 126-136. http://ite.kspu.edu/index.php/ite/issue/view/46/258 uk_UA
dc.description.abstract The article highlights the peculiarities of future teachers' preparation for the organization of augmented reality virtual excursions in educational institutions. The pedagogical conditions of preparing the future teachers in higher education institutions for virtual tours as an important form of the educational process are substantiated. The pedagogical conditions and conducting such excursions of augmented reality in local educational environments are found out on the basis of BYOD concept. The differences, advantages and disadvantages of virtual, augmented and mixed reality excursions in the educational process of pedagogical institutions are also analysed. The ways of realization of the offered approach are presented, in particular creation of the routes of excursions in education by means of QR codes, which extends the boundaries of conducting excursions in space and in time, makes this form of training more flexible and systematic. The stages and peculiarities of creation the excursion routes in local environments of educational institutions were grounded, the method of diagnostics of certain aspects of students' knowledge about the conditions of the creation of virtual excursions in local educational environments is presented. Attention is paid to the importance of future teachers' media education as they will design the educational environments including modern informative and pedagogical innovations, and the logic of the evolutionary change of computerized textbooks and online educational resources for mobile learning is proved. The concept of augmented reality opportunities opens wide prospects for the introduction of learning innovations in all forms of educational process organization. У статті висвітлено особливості підготовки майбутніх педагогів до організації віртуальних екскурсій доповненої реальності в освітньому процесі закладів освіти. Обґрунтовано умови підготовки майбутніх педагогів до віртуальних екскурсій як важливої форми освітнього процесу. З’ясовано педагогічні умови проведення та розробки екскурсій доповненої реальності в локальних освітніх середовищах на основі концепції BYOD. Також виділено відмінності, переваги та недоліки екскурсій віртуальної, доповненої та змішаної реальності в освітньому процесі педагогічних закладів. Наведено шляхи реалізації запропонованого підходу, зокрема створення маршрутів екскурсій в освітньому просторі за допомогою QR-кодів, що розширює межі проведення екскурсії у просторі й у часі, робить цю форму організації навчання більш гнучкою і систематичною. Обґрунтовано етапи та особливості створення маршрутів екскурсій в локальних середовищах закладів освіти, подано методику діагностики окремих аспектів знань студентів про умови створення віртуальних екскурсій в локальних освітніх середовищах. Акцентовано увагу на значущості медіаосвітньої підготовки майбутніх учителів, покликаних проектувати освітні середовища із залученням сучасних інформаційних, педагогічних інновацій та доведено логічність еволюційної зміни комп'ютеризованих підручників та мережевих освітніх ресурсів на мобільне навчання. Концепція можливостей доповненої реальності відкриває широкі перспективи для впровадження навчальних інновацій у всі форми організації освітнього процесу. uk_UA
dc.subject augmented reality excursion uk_UA
dc.subject local educational environment uk_UA
dc.subject cloud technologies uk_UA
dc.subject mobile learning uk_UA
dc.subject BYOD concept uk_UA
dc.subject QR code uk_UA
dc.subject екскурсія доповненої реальності uk_UA
dc.subject локальне освітнє середовище uk_UA
dc.subject хмарні технології uk_UA
dc.subject мобільне навчання uk_UA
dc.subject концепція BYOD uk_UA
dc.subject QR-код uk_UA
dc.title PREPARING THE FUTURE EDUCATOR TO THE CREATION OF AUGMENTED REALITY EXCURSIONS IN LOCAL EDUCATIONAL ENVIRONMENTS uk_UA
dc.title.alternative ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДО СТВОРЕННЯ ЕКСКУРСІЙ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ЛОКАЛЬНИХ ОСВІТНІХ СЕРЕДОВИЩАХ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account