У роботі на основі аналізу психологічних джерел з’ясовано основні структурні складові особистості людини. Для дослідження обрано загальні трудові здібності в якості важливих передумов для формування професійних трудових ...
Робота присвячена формуванню творчого зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. У роботі розкриті науково-теоретичні засади розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного ...
Важливими шляхами корекційного впливу є винайдення тих умов, які дозволять у майбутньому дитині з порушеннями адаптуватися до оточуючого соціуму. Тому для організації навчання та виховання цих дітей особливу роль відіграють ...
У кваліфікаційному проєкті проведено аналіз ефективності співпраці корекційного педагога з батьками дітей з особливими освітніми потребами за рахунок власного досвіду, розглянуто етапи та механізми взаємодії обох сторін ...
Недостатня сформованість пізнавальних процесів найчастіше є головною причиною труднощів, що виникають у дітей із ЗПР під час навчання в школі, тому системи корекційного навчання для таких учнів обов'язково припускає ...
У кваліфікаційній роботі розглядається стан сформованості та особливості становлення соціальної взаємодії підлітків з інтелектуальними порушеннями, що є обов’язковим завданням результативного корекційного впливу на ...
У роботі розкрито практичні відомості щодо організації та закономірностей становлення інтелектуального розвитку дитини. Представлено результати діагностики стану інтелектуальної сфери та особливостей розумового розвитку ...
Кваліфікаційна робота присвячена стимуляції мовленнєвої активності дошкільників із порушенням мовленнєвого розвитку. В проєкті висвітлені теоретико-методичні аспекти вивчення проблеми порушення мовлення у дітей дошкільного ...
У кваліфікаційній роботі розкрито можливості застосування технологій у корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Основна увага спрямована на можливості використання виховних технологій у ...
Одним з важливих питанням яке стоїть перед випускниками спеціальних загальноосвітніх шкіл – це діяльність учнівського самоврядування. В роботі практично доведено, що педагогічно доцільно організоване учнівське самоврядування ...
Робота присвячена формуванню артикуляційного праксису у дітей дошкільного віку з порушеннями звуковимови. У роботі розкрито науково-теоретичні засади вивчення стертої дизартрії. Висвітлено специфіку мовленнєвго онтогенезу ...
У кваліфікаційній роботі висвітлено проблему формування екологічних понять у школярів з інтелектуальними порушеннями як основи їх екологічної культури. Описано специфіку організації екологічної освіти у сучасному освітньому ...
Робота присвячена формуванню зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із системним недорозвиненням мовлення засобами казкотерапії. У роботі розкриті науково- теоретичні засади вивчення зв’язного мовлення у дітей дошкільного ...
У дослідженні розкрито особливості опанування психофізіологічними операціями мовленнєвої діяльності дітьми з тяжкими порушеннями мовлення, визначено напрями та зміст формування комунікативно-мовленнєвої діяльності у ...
Питання формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення займає одне з головних напрямів в сучасній логопедії. Тому дуже важливим етапом є своєчасне виявлення й подолання порушень ...
У дослідженні розкрито особливості комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей з тяжкими порушеннями мовлення, визначено напрями та зміст корекційно-розвивальної роботи з формування міжособистісних стосунків у старших ...
У роботі розглянуто особливості формування навичок комунікації у дітей дошкільного віку з церебральним паралічем. Розкрито сутність, складові елементи, особливості, умови та етапи формування комунікації у дошкільників із ...
Незалежно від рівня розвитку мовлення, при аутизмі в першу чергу страждає можливість використовувати її з метою спілкування. Слід підкреслити, що відхилення від нормального розвитку помітні вже на стадії предмовленнєвого ...
У тезисній формі подано опис організації роботи вчителя-дефектолога в умовах інклюзивної освіти з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку. Розглянуті основні напрямки психодіагностики пізнавального та емоційно-вольового ...
В роботі розглянуто важливе питання саморегуляції агресивної поведінки підлітків із порушенням розумового розвитку. Проведено дослідження яке дало змогу з’ясувати психологічні особливості саморегуляції агресивної поведінки ...