DSpace Repository

ТЕРМІНОЛОГІЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ПАРТНЕРСТВО» У НАУКОВОМУ ПРЕДМЕТНОМУ ПОЛІ ПЕДАГОГІКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Павлова, О. С.
dc.date.accessioned 2021-09-21T11:52:32Z
dc.date.available 2021-09-21T11:52:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/15135
dc.description Павлова О. С. Термінологічне визначення поняття «партнерство» у науковому предметному полі педагогіки. Понятійно-термінологічний апарат історико-педагогічних досліджень : історія і сучасні підходи : матер. VІ Всеукр. наук.-метод. семінару з історії освіти, м. Київ,19 травня 2021. К., Вінниця : Нілан-ЛТД, 2021. С. 58-59. uk_UA
dc.title ТЕРМІНОЛОГІЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ПАРТНЕРСТВО» У НАУКОВОМУ ПРЕДМЕТНОМУ ПОЛІ ПЕДАГОГІКИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account