Кваліфікаційна робота викладена на 67 сторінках друкованого тексту (основний текст – 55 сторінок) і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (54 найменування) та додатків.
Об’єктом ...
Проведений здобувачем огляд наукових досліджень, продемонстрував, що, незважаючи на певну спільність думок, вчені ставлять акцент на різних аспектах готовності дитини до навчання у школі. Зокрема, такий важливий напрямок ...
В кваліфікаційній роботі проаналізовано проблеми сучасної інклюзивної шкільної освіти. Досліджено рівень готовності дітей з дитячим церебральним паралічем до навчання. Розроблено рекомендації щодо підготовки цієї категорії ...
У кваліфікаційній роботі розглядається стан сформованості економічної компетентності в учнів із порушенням інтелектуального розвитку, зазначено проблемні аспекти її дослідження та формування економічного мислення в учнів ...
Дослідження присвячено актуальній проблемі побудові партнерських стосунків між спеціальною школою для дітей з порушенням інтелектуального розвитку і батьками, що виховують зазначену категорію дітей. На необхідності вирішення ...
В роботі розкрито зміст понять «комунікативна компетентність»; визначено критерії, показники та рівні сформованості комунікативної компетентності у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями; ...
Магістерська робота складається з трьох розділів. У першій частині, теоретичній, розглянуті питання пов’язані з організацією формування елементарних уявлень у дошкільників з особливими освітніми потребами.
У другій, ...
У дипломній роботі розглянуті теоретичні питання щодо проблеми мовленнєвої готовності дітей дошкільного віку зі зниженим зором до навчання в школі. Охарактеризовано сучасний стан проблеми мовленнєвої готовності дітей ...
У науковій роботі проведено ретельне дослідження проблеми фоpмувaння мовної компетентності вихователя логопедичної групи. Розкрито теоретичні засади та специфіку роботи вихователя в дошкільному закладі, вивчено особливості ...
В роботі представлено стан сформованості моральних якостей дітей з порушенням розумового розвитку під впливом корекційно-виховної роботи у спеціальному загальноосвітньому закладі; відображено задачі, які стоять перед ...
Дослідження присвячено актуальній в галузі освіти проблемі саморозвитку, застосуванню інноваційних інструментів таких як педагогічний коучинг, селф-коучинг, які потрібні сучасному фахівцю для постійного навчання упродовж ...
Одним з найважливіших факторів розвитку особистості є формування об'єктивної оцінки і самооцінки можливостей і проявів особистості. Самооцінка - це оцінка людиною самого себе: своїх відносин, дій, якостей, вчинків, досягнень ...
У кваліфікаційній роботі, розглянуто обґрунтування необхідності підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивно-освітнього середовища. Експериментально перевірено та теоретично обґрунтовано педагогічні ...
Кваліфікаційна робота присвячена актуальній проблемі сьогодення, яка зумовлена важливістю визначення оптимальних прийомів впливу на формування усного мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення дошкільного віку, ...
Кваліфікаційна робота є дослідженням особливостей компетентнісного підходу до навчання. Розкриваються психологічні та педагогічні ідеї щодо формування соціальної компетентності у дітей з особливими освітніми потребами. ...
Незважаючи на численні дослідження в теорії викладання історії в спеціальній школі для дітей з порушенням інтелектуального розвитку в цій царині є достатньо не розв’язаних проблем, зокрема, педагогічні умови використання ...