DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Show simple item record

dc.contributor.author Лебенок, О. М.
dc.date.accessioned 2020-08-20T15:20:33Z
dc.date.available 2020-08-20T15:20:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11939
dc.description Лебенок, О. М. Формування психолого-педагогічної готовності педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами = Formation of psychological and pedagogical readiness of teachers to work with children with special educational needs : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» ; наук. керівник к.б.н., професор О. В. Лаврикова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Медичний ф-т, Кафедра корекційної освіти. – Херсон : ХДУ, 2020. – 73 с. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота викладена на 73 сторінках друкованого тексту (основний текст – 63 сторінок) і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (51 найменування) та додатків. Об’єктом дослідження є психолого-педагогічна підготовка вчителів закладів загальної середньої освіти до інклюзивного навчання дітей з ООП. Предмет дослідження – формування психолого-педагогічної готовності вчителів загальної середньої освіти до інклюзивного навчання дітей з ООП. Для вирішення поставлених завдань був вибран аналіз і синтез теоретичних положень, спостереження, формуючий педагогічний експеримент. У першому розділі представлена загальна характеристика інклюзії як поняття, детально описаній досвід вітчизняних та зарубіжних науковців, розкрито зміст поняття «психологічна готовність педагогів закладів загальної середньої освіти до інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми проблемами. У другому розділі представлений специфіка роботи учителів в інклюзивних освітніх закладах, а також структура, критерії на рівні готовності вчителів до організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти. У третьому розділі розкрита організація дослідження та результати експериментальної роботи. За результатами роботи зроблені висновки щодо специфіки роботи педагогів з організації інклюзивної форми навчання, розроблено критерії й рівні сформованості готовності педагогів до розв’язання таких освітніх завдань: усвідомлення необхідності організації інклюзивної форми навчання; наявність знань про ключові поняття; сформованість фахових умінь. Результати констатувального етапу експерименту дозволили визначити рівень готовності вчителів до організації інклюзивної форми навчання. Qualification work is presented on 73 pages of print text (main text - 63 pages) and consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used (51 items) and appendices. The object of the study is the psychological and pedagogical training of teachers of general secondary education institutions for inclusive education of children with SEN. The subject of the research is the formation of psychological and pedagogical readiness of teachers of general secondary education for inclusive education of children with SEN. To solve the tasks, the analysis and synthesis of theoretical positions, observation, forming a pedagogical experiment were chosen. The first section presents the general characteristics of inclusion as a concept, describes in detail the experience of domestic and foreign scientists, reveals the meaning of the concept of "psychological readiness of teachers of general secondary education to inclusive education of children with special educational problems. The second section presents the specifics of the work of teachers in inclusive educational institutions, as well as the structure, criteria for the level of readiness of teachers to organize inclusive education in general secondary education. The third section reveals the organization of the study and the results of experimental work. Based on the results of the work, conclusions were made on the specifics of teachers' work on the organization of inclusive education, criteria and levels of readiness of teachers to solve the following educational tasks were developed: awareness of the need to organize inclusive education; availability of knowledge about key concepts; formation of professional skills. The results of the observational stage of the experiment allowed to determine the level of readiness of teachers to organize an inclusive form of education. uk_UA
dc.subject Формування психолого-педагогічної готовності педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject Mental retardation, readiness to learn uk_UA
dc.subject correction work uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ uk_UA
dc.title.alternative FORMATION OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL READINESS OF TEACHERS TO WORK WITH CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account