DSpace Repository

НАСТУПНІСТЬ ПРИ ОЗНАЙОМЛЕННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТВАРИННИМ СВІТОМ

Show simple item record

dc.contributor.author Семашкіна, Г. М.
dc.contributor.author Semashkina, G.
dc.date.accessioned 2015-11-02T11:22:27Z
dc.date.available 2015-11-02T11:22:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/1138
dc.description.abstract У статті розглядається проблема наступності при ознайомленні дошкільників та молодших школярів з тваринним світом. Розкрито поняття «наступність». Запропанована робота, при ознайомлення дітей з тваринним світом в початкових класах, включає: опору на знання дітей отримані в дошкільний период; використання міжпредметних зв’язків, урізноманітності форм роботи з учнями, в тому числі з екологічного виховання; єдністю методичного забезпечення процесу ознайомлення з твариним світом молодших школярів, відповідно до особливостей їх психічного розвитку. Ефективність реалізації наступності забезпечується також шляхом педагогічної освіти батьків. В статье рассматривается проблема преемственности в ознакомлении с животным миром детей дошкольного и младшего школьного возраста. Раскрыто понятие “преемственность”.При знакомстве детей с животным миром, предлагается работа в начальных класах, которая включает: опору на знания детей, которые они получили в дошкольный период, использование межпредметных связей; разнообразніе формы работа с учениками, в том числе по экологическому воспитанию. Эфективность реализации преемственности обеспечивается также путем педагогического образования родителей. The article considers the problem of succession in familiarization children preschool age and early school age about the animal world. The author reveals the concept "succession".At the elementary school when meeting with animal world proposed work that involves support on children's knowledge they have gained in the pre-school period, using interdisciplinary ties, diverse work with pupils including environmental education. Effectiveness of the implementation of succession is also ensured through pedagogical education of parents. uk_UA
dc.subject наступність uk_UA
dc.subject тваринний світ uk_UA
dc.subject міжпредметні зв’язки uk_UA
dc.subject природопізнавальна діяльність uk_UA
dc.subject організаційно- педагогічні умови uk_UA
dc.subject розвиваюче природне середовище uk_UA
dc.subject преемственность uk_UA
dc.subject животный мир uk_UA
dc.subject межпредметные связи uk_UA
dc.subject организационно-педагогические условия uk_UA
dc.subject природопознавательная деятельность uk_UA
dc.subject развивающая природная среда uk_UA
dc.subject succession uk_UA
dc.subject animal world uk_UA
dc.subject interdisciplinary ties uk_UA
dc.subject organizational and pedagogical terms uk_UA
dc.subject nature-cognitive activity uk_UA
dc.subject developing natural environment uk_UA
dc.title НАСТУПНІСТЬ ПРИ ОЗНАЙОМЛЕННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТВАРИННИМ СВІТОМ uk_UA
dc.title.alternative ПРЕЕМСТВЕННОСТЬ ПРИ ОЗНАКОМЛЕНИИ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО И МЛАДШЕГО ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА С ЖИВОТНЫМ МИРОМ uk_UA
dc.title.alternative Succession in familiarization children preschool age and early school age about the animal world uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account