DSpace Repository

ПОНЯТТЄВИЙ АПАРАТ ПРОБЛЕМИ ГУВЕРНЕРСТВА В СУЧАСНОМУ ПРОСТОРІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Соценко, Ю. Ю.
dc.contributor.author Sotsenko, Y.
dc.date.accessioned 2015-11-02T11:13:31Z
dc.date.available 2015-11-02T11:13:31Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/1137
dc.description.abstract У статті автором висвітлені основні дефініції поняття гувернерства як системи індивідуального навчання й виховання дітей в умовах сім’ї. Реформування системи освіти в Україні, особливо її дошкільної та початкової галузей, у контексті європейської інтеграції зумовлено об’єктивними суспільно-політичними та соціокультурними змінами. Вони стосуються, перш за все, становлення альтернативної освіти та придають особливого значення гувернерству як цілісній педагогічній системі, яка відзначається широким спектром видів діяльності, зорієнтована на формування особистості дитини на основі вільного вибору видів, методів та форм впливу. В статье автором освещены основные дефиниции понятия гувернерства как системы индивидуального обучения и воспитания детей в условиях семьи. Реформирование системы образования в Украине, особенно ее дошкольного и начального отраслей, в контексте европейской интеграции обусловлено объективными общественно-политическими и социокультурными изменениями. Они касаются, прежде всего, становления альтернативного образования и придают особое значение гувернерства как целостной педагогической системе, отличается широким спектром видов деятельности, ориентированная на формирование личности ребенка на основе свободного выбора видов, методов и форм воздействия. In this article the author highlights key concepts huvernerstva definition as a system of individual training and education of children in the family. Reform of the education system in Ukraine, especially the pre-school and primary industries in the context of European integration due to objective socio-political and socio-cultural changes. They concern, first of all, the establishment of alternative education and impart special significance huvernerstvu as an integrated educational system, which celebrated a wide range of activities focused on the formation of the child based on the free choice of types, methods and forms of influence. uk_UA
dc.subject домашній вихователь uk_UA
dc.subject домашній педагог uk_UA
dc.subject домашній наставник uk_UA
dc.subject домашній учитель uk_UA
dc.subject гувернер uk_UA
dc.subject бонна uk_UA
dc.subject няня uk_UA
dc.subject домашний воспитатель uk_UA
dc.subject домашний педагог uk_UA
dc.subject домашний наставник uk_UA
dc.subject домашний учитель uk_UA
dc.subject гувернер uk_UA
dc.subject бонна uk_UA
dc.subject няня uk_UA
dc.subject home tutor uk_UA
dc.subject home teacher uk_UA
dc.subject home tutor uk_UA
dc.subject home teacher uk_UA
dc.subject tutor uk_UA
dc.subject Bonn uk_UA
dc.subject babysitting uk_UA
dc.title ПОНЯТТЄВИЙ АПАРАТ ПРОБЛЕМИ ГУВЕРНЕРСТВА В СУЧАСНОМУ ПРОСТОРІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ uk_UA
dc.title.alternative ПОНЯТИЙНЫЙ АППАРАТ ПРОБЛЕМ ГУВЕРНЕРСТВА В СОВРЕМЕННОМ ПРОСТРАНСТВЕ ДОШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ uk_UA
dc.title.alternative CONCEPTUAL APPARATUS PROBLEMS HUVERNERSTVA IN THE MODERN PRESCHOOL EDUCATION uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account