DSpace Repository

МЕХАНІЗМ МАРКЕТИНГОВОГО АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

Show simple item record

dc.contributor.author Шинова, С. С.
dc.date.accessioned 2020-07-21T12:07:13Z
dc.date.available 2020-07-21T12:07:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11366
dc.description Шинова, С. С. Механізм маркетингового антикризового управління підприємством = The mechanism of marketing anti-crisis management : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / С. С. Шинова ; наук. керівник к.е.н., доцент С. М. Євтухова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т економіки і менеджменту, Кафедра менеджменту і адміністрування . – Херсон : ХДУ, 2020. – 67 с. uk_UA
dc.description.abstract В роботі обґрунтовано доцільність використання механізму маркетингового антикризового управління підприємством в умовах нестабільного середовища в Україні та світі. The expediency of using the mechanism of marketing anti-crisis management of the enterprise in the conditions of unstable environment in Ukraine and the world is substantiated in the work. uk_UA
dc.subject маркетингове управління uk_UA
dc.subject антикризове управління uk_UA
dc.subject управління підприємством uk_UA
dc.subject маркетингові стратегії uk_UA
dc.subject marketing management uk_UA
dc.subject crisis management uk_UA
dc.subject administrative management uk_UA
dc.subject marketing strategy uk_UA
dc.title МЕХАНІЗМ МАРКЕТИНГОВОГО АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ uk_UA
dc.title.alternative THE MECHANISM OF MARKETING ANTI-CRISIS MANAGEMENT uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account