DSpace Repository

МАРКЕТИНГОВІ ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ДЕСТИНАЦІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Филипенко, Н. В.
dc.date.accessioned 2020-07-21T11:43:23Z
dc.date.available 2020-07-21T11:43:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11361
dc.description Филипенко, Н. В. Маркетингові засоби підвищення конкурентоздатності туристичної дестинації = Marketing tools to increase the competitiveness of a tourist destination : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Н. В. Филипенко ; наук. керівник д.е.н., доцент В. Ф. Яровий ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т економіки і менеджменту, Кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – Херсон : ХДУ, 2020. – 60 с. uk_UA
dc.description.abstract У роботі надано характеристику сутності поняття «маркетинг в туризмі»; визначено види маркетингових засобів для просування туристичної дестинації; зроблено аналіз Херсонської області як туристичної дестинації; було проаналізовано сучасний стан конкурентоздатності Херсонщини і визначено методи використання маркетингових інструментів для підвищення конкурентоздатності Херсонщини; розроблено методи покращення конкурентоспроможності Херсонського регіону. The paper describes the essence of the concept of "marketing in tourism"; identified types of marketing tools to promote a tourist destination; the analysis of the Kherson area as a tourist destination is made; the current state of competitiveness of Kherson region was analyzed and methods of using marketing tools to increase the competitiveness of Kherson region were identified; methods for improving the competitiveness of the Kherson region have been developed. uk_UA
dc.subject маркетингові інструменти uk_UA
dc.subject туристична дестинація uk_UA
dc.subject просування uk_UA
dc.subject конкурентоздатність uk_UA
dc.subject marketing tools uk_UA
dc.subject tourist destination uk_UA
dc.subject promotion uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГОВІ ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ДЕСТИНАЦІЇ uk_UA
dc.title.alternative MARKETING TOOLS TO INCREASE THE COMPETITIVENESS OF A TOURIST DESTINATION uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account