DSpace Repository

УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Show simple item record

dc.contributor.author Книга, Я. Р.
dc.date.accessioned 2020-07-21T10:16:39Z
dc.date.available 2020-07-21T10:16:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11351
dc.description Книга, Я. Р. Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства = Management of the marketing department of tourist tourism: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Я. Р. Книга ; наук. керівник В. В. Юрченко ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т економіки і менеджменту, Кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – Херсон : ХДУ, 2020. – 59 с. uk_UA
dc.description.abstract У роботі надано характеристику історичних етапів і економічних умов виникнення та розвитку стратегічного планування діяльності підприємства; узагальнено базові положення змісту процесу стратегічного планування та реалізації стратегії діяльності підприємства; здійснено аналітичну оцінку факторів та умов здійснення маркетингової діяльності вітчизняних туристичних підприємств, в тому числі аналіз сучасного стану планової діяльності з метою виявлення практики стратегічного планування; надано рекомендації щодо здійснення стратегічного планування та реалізації стратегії діяльності туристичних підприємств відповідно від сучасних умов їх функціонування у ринковому просторі. The paper describes the historical stages and economic conditions of the emergence and development of strategic planning of the enterprise; the basic provisions of the content of the process of strategic planning and implementation of the strategy of the enterprise are generalized; analytical assessment of factors and conditions of marketing activities:of domestic tourism enterprises, including analysis of the current state of planning activities in order to identifu the practice of strategic plaruring; recommendations for the implementation of strategic planning and implementation of strategies for tourism enteqprises in accordance with the current conditions of their operation in the market space. uk_UA
dc.subject стратегічне планування uk_UA
dc.subject туристичні підприємства uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject strategic planning uk_UA
dc.subject tourist entetprises uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.title УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА uk_UA
dc.title.alternative MANAGEMENT OF THE MARKETING DEPARTMENT OF TOURIST TOURISM uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account