DSpace Repository

МОДЕЛЮВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ДІАГНОСТИЧНИЙ АСПЕКТ

Show simple item record

dc.contributor.author Борисенко, Н. М.
dc.contributor.author Сидоренко, Н. І.
dc.contributor.author Сидоренко, Н. И.
dc.contributor.author Borisenko, N.
dc.contributor.author Sydorenko, N.
dc.date.accessioned 2015-10-28T07:52:02Z
dc.date.available 2015-10-28T07:52:02Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/1096
dc.description.abstract У статті проаналізовано можливості комп’ютерної діагностики самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи в межах синергетичного підходу, визначено основні принципи, етапи та умови моделювання елементів діагностичного процесу. В статье проанализировано возможности компьютерной диагностики самообразовательной деятельности будущого учителя начальных классов в рамках синергетического подхода, обозначены основные принципы, этапы и условия моделирования элементов диагностического процесса. The article analyzes certain aspects of modeling self-educational activity of the future teachers of primary school in synergetic approach, basic principles, stages and conditions of the modeling elements of the educational process. uk_UA
dc.subject діагностика uk_UA
dc.subject самоосвітня діяльність майбутнього вчителя початкової школи uk_UA
dc.subject синергетичний підхід uk_UA
dc.subject моделювання педагогічних процесів uk_UA
dc.subject диагностика uk_UA
dc.subject самообразовательная деятельность будущего учителя начальной школы uk_UA
dc.subject синергетический поход uk_UA
dc.subject моделирование педагогических процессов uk_UA
dc.subject self-education of future primary school teachers uk_UA
dc.subject teaching skills uk_UA
dc.subject synergetic approach uk_UA
dc.subject modeling of pedagogical processes uk_UA
dc.title МОДЕЛЮВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ДІАГНОСТИЧНИЙ АСПЕКТ uk_UA
dc.title.alternative Моделирование самообразовательной деятельности будущого учителя начальной школы: диагностический аспект uk_UA
dc.title.alternative Future primary school teacher self-education activity modulating dialogue aspect uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account