У роботі розглядаються новаційні методики викладання англійської мови у школі, актуальні проблеми навчання іноземної мови в загальноосвітніх школах, методи використання інтернету у ході викладання англійської мови, а також ...
У роботі представлено погляди науковців щодо поняття «сучасні методи навчання», «граматична навичка» та «поетичний текст». У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто сучасні методи навчання граматики, основні етапи ...
Охарактеризовано діалогічну форму усного мовлення та визначено її роль у навчанні англійської мови; визначено роль та методи навчання діалогічного мовлення; описано структуру і вимоги до інтегративного підходу при навчанні ...
Робота присвячена вивченню особистісно- орієнтованих технологій навчання англійської мови на середньому етапі в школі. Робота виконана відповідно до науково-дослідної теми кафедри англійської мови та методики її викладання. ...
Робота присвячена вивченню політичної карикатури як різновиду креолізованого тексту. У роботі окреслено поняття «креолізований текст» та підходи до його вивчення; систематизовано підходи до визначення видів креолізованих ...
У ході дослідження ми дійшли таких висновків, що запропоновані методичні основи організації навчання обдарованих учнів створюють усі умови для реалізації основних цілей навчання англійської мови передбачені у загальноєвропейських ...
Роботу присвячено дослідженню мовлення персонажів сучасної британської драми у соціолінгвістичному аспекті. Однією з основних характеристик художнього тексту є його абсолютний антропоцентричний характер, що полягає в тому, ...
Робота присвячена дослідженню офіційного дискурсу, який можна розглядати як інституційний дискурс, що мaє місце у соціальних інститутах, де комунікація є чaстиною цієї інституції. Основною хaрaктеристикою інституційного ...
У роботі проаналізована специфіка розвитку лексичної компетентності учнів 9 класів на основі формування мотиваційної бази навчання. Основними компонентaми лексичної компетентності є знaння і досвід зaстосувaння знaнь. ...
Кваліфікаційна робота (проєкт) складається з вступу, двох розділів, висновків і списку використаних джерел загальним обсягом 64 сторінки. Об'єктом дослідження є вивчення іноземної мови в середніх навчальних закладах. ...
У роботі розглядаються функції і статус вказівних слів як дейктичних маркерів в англійській мові, особливості категорій часу і простору у різних наукових парадигмах, а також приклади актуалізації художнього простору і часу ...
Кваліфікаційна робота присвячена визначенню ролі та доцільності використання комунікативних вправ у процесі навчання монологічного та діалогічного мовлення на уроках з англійської мови. Робота складається з вступу, двох ...
У роботі розглядаються особливості структури та змісту гри як виду навчальної діяльності, основні функції та класифікація методів ігрового навчання, використання практичних ігрових прийомів на етапах запам'ятовування, ...
Наукова робота присвячена дослідженню семантико-стилістичних конотацій чуттєвих образів в англійськомовній художній прозі. Увагу зосереджено на основних теоретичних положеннях дослідження лексики чуттєвого сприйняття, ...
У роботі досліджено мовні й мовленнєві одиниці, зокрема терміни, що функціонують у галузі маркетингу. Терміносистеми різних галузей знань залишаються неоднаково вивченими. Таку різницю пояснюють розбіжністю у темпі становлення ...
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню питань застосування сценарного підходу до формування дискурсивної компетентності учнів ліцеїв у навчальному процесі з англійської мови.
У роботі визначено поняття «дискурс» як ...
Темою дипломної роботи постало узагальнення та повторення граматичного матеріалу у процесі вивчення англійської мови. При цьому об’єктом дослідження стало навчання граматиці англійської мови у загальноосвітніх школах. До ...
У сучасних умовах на зміну традиційних знань, умінь і навичок в іншомовну освіту приходить компетентнісний підхід, у рамках якого розглядаються такі компетентності: предметна, комунікативна, діяльнісна і розвивальна. ...
Крос-культурна грамотність сприяє повноцінній міжнаціональній взаємодії, вона включає в себе знання правил етикету, уміння адекватно реагувати на національний стиль, манери, жести й інші невербальні засоби спілкування. ...