dc.contributor.author |
Мельничук, Ю. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2015-10-27T09:13:31Z |
|
dc.date.available |
2015-10-27T09:13:31Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/1089 |
|
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано значення роботи над стилістикою у початковій
школі та подано методичні рекомендації щодо формування стилістичних
умінь як важливої складової комунікативної компетентності молодших
школярів. В статье обосновывается значение работы по стилистике в начальной
школе и приводятся методические рекомендации по формированию
стилистических умений как важнейшего компонента коммуникативной
компетенции младших школьников. The article deals with the importance of the work in primary school stylistics
and suggests methodical recommendations for stylistic skills forming as one of the
important communicative competence of junior schoolschildren. |
uk_UA |
dc.subject |
стилістичні вміння |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
функційно-стилістичний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативно-діяльнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
молодші школярі |
uk_UA |
dc.subject |
стилистические умения |
uk_UA |
dc.subject |
коммуникативная компетентность |
uk_UA |
dc.subject |
функционально-стилистический подход |
uk_UA |
dc.subject |
коммуникативно- деятельностный подход |
uk_UA |
dc.subject |
младшие школьники |
uk_UA |
dc.subject |
stylistic skills |
uk_UA |
dc.subject |
communicative competence |
uk_UA |
dc.subject |
the functional and stylistic approach |
uk_UA |
dc.subject |
communicative-active approach |
uk_UA |
dc.subject |
junior schoolschildren |
uk_UA |
dc.title |
РОЛЬ СТИЛІСТИЧНИХ УМІНЬ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
РОЛЬ СТИЛИСТИЧЕСКИХ УМЕНИЙ В ФОРМИРОВАНИИ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
THE ROLE OF STYLISTIC SKILLS IN FORMING OF THE JUNIOR SCHOOLCHILDREN COMMUNICATIVE COMPETENCE |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |