DSpace Repository

Англійська мова (за професійним спрямуванням)

Show simple item record

dc.contributor.author Воробйова, А. В.
dc.date.accessioned 2019-12-23T11:41:33Z
dc.date.available 2019-12-23T11:41:33Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.isbn 978-966-1596-93-0
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/9729
dc.description Воробйова, А. В. Англійська мова (за професійним спрямуванням). Методичні рекомендації до підготовки і проведення практичних занять для здобувачів ступеня вищою освіти «бакалавр» спеціальності «222 Медицина» денної та заочної форм навчання / А. В. Воробйова. – Херсон : ТОВ «ВКФ «СТАР»ЛТД», 2019. – 36 с. - (ISBN 978-966-1596-93-0). uk_UA
dc.description.abstract Медична професія потребує навчання протягом усієї кар’єри, отже лікарі мають увесь час отримувати та засвоювати новітню медичну інформацію із багатьох джерел, частина яких видані іноземною мовою. Крім того, у сучасній медицині велике значення має міжнародне співробітництво, інтеграція зусиль фахівців різних країн у дослідженні різноманітних проблем охорони здоров’я та розробці новітніх методів діагностики, лікування, профілактики захворювань. Усе зазначене вимагає від майбутніх професіоналів певного рівня володіння іноземною мовою, яка є важливим елементом професійної підготовки. Англійська мова (за професійним спрямуванням) як навчальна дисципліна ґрунтується на вивченні студентами біохімії, анатомії, фізіології, біофізики і психіатрії та інтегрується з тими дисциплінами, а також закладає основи знань з медичної термінології з перспективою їх подальшого використання у професійній діяльності. Завданням вивчення дисципліни є розвиток комунікативних компетентностей майбутніх фахівців; вдосконалення вмінь та навичок з письма та аудіювання; формування вмінь читати й аналізувати спеціальну літературу англійською мовою. Збірник «Англійська мова (за професійним спрямуванням). Методичні рекомендації до підготовки і проведення практичних занять для здобувачів ступеня вищою освіти «бакалавр» спеціальності «222 Медицина» денної та заочної форм навчання» містить професійно орієнтовані тексти медичної тематики, що безпосередньо пов’язані з навчальним матеріалом профілюючих медичних дисциплін. Основна мета рекомендацій – забезпечення якісної підготовки студентів до державного іспиту, до медичних ліцензійних іспитів «КРОК», що передбачає комплексну перевірку знань вступників з іноземної мови, визначення професійної іншомовної комунікативної компетентності, оцінку ступеня сформованості умінь володіти словниковим запасом та граматичними структурами. Методичні рекомендації є додатковою супровідною частиною навчально-методичного комплексу дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» для студентів напряму підготовки «222 Медицина». Збірник забезпечує базу для досягнення освітньої мети навчання : формувати у студентів загальні компетенції (декларативні знання, вміння й навички, вміння вчитися); сприяти розвитку здібностей до самооцінки й здатності до самостійного навчання, що дозволятиме студентам продовжувати навчання в академічному й професійному середовищі як під час навчання у ВНЗ, так і після отримання диплома про вищу освіту. Методичні рекомендації призначені як для підготовки до практичних занять з дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням), так і для роботи в аудиторії разом із викладачем. Для ефективної роботи з текстом у посібнику подано ряд завдань, спрямованих на більш глибоке засвоєння лексичного та граматичного матеріалу, а також систематизацію роботи з медичною термінологією. Збірник містить два змістові розділи (модуль-блоки), теми розподілено відповідно до Програми навчальної дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» складеної для спеціальності «222 Медицина». Кожен змістовий розділ включає 10 розроблених практичних занять. Кожна тема представляє сукупність текстів і системи вправ, що містить етапи предтекстової та післятекстової роботи з матеріалом з обов’язковим набором вправ для ознайомлення та вивчення медичної термінології.. Професійна зацікавленість студентів у здобутті знань з медицини англійською мовою і можливість висловитися з проблем майбутньої професії входять до методичного задуму рекомендацій. Усі вправи можна умовно поділити на предтекстові завдання до тексту і післятекстові, що передбачає різні фази мовної діяльності студентів – від прогнозуючої до контролюючої. uk_UA
dc.title Англійська мова (за професійним спрямуванням) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account