DSpace Repository

МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОРЕЛЯЦІЙНИХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ ПОКАЗНИКІВ ПСИХОМОТОРИКИ З ПАРАМЕТРАМИ ПЕРЦЕПТИВНО – КОГНІТИВНИХ ФУНКЦІЙ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Дегтяренко, Т. В.
dc.contributor.author Шевцова, Я. В.
dc.contributor.author Degtyarenko, T. V.
dc.contributor.author Shevtsova, Ya. V.
dc.date.accessioned 2019-09-11T12:32:43Z
dc.date.available 2019-09-11T12:32:43Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/9063
dc.description Шевцова, Я. В. Методологічні підходи до визначення кореляційних взаємозв’язків показників психомоторики з параметрами перцептивно – когнітивних функцій у дітей молодшого шкільного віку / Т. В. Дегтяренко, Я. В. Шевцова // Адаптаційні можливості дітей та молоді : матер. X Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 95- річчю утворення каф. біології і основ здоров’я ДЗ «ПНПУ ім. К. Д. Ушинського (м. Одеса, 11-12 вересня 2014 р.) : у 2 ч. : тези доповідей / ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського», Краківський пед. ун-т ім. Комісії народної освіти. – Одеса, 2014. – С. 87– 92. uk_UA
dc.description.abstract Наукова стаття присвячена розробці методологічних підходів до визначення спрямованості та рівня кореляційних взаємозв’язків між показниками психомоторного і перцептивно – когнітивного розвитку у молодших школярів з різним рівнем інтелектуального розвитку за результатами комплексної нейропсихологічної діагностики і об’єктивними параметрами психофізіологічного обстеження. На підставі отриманих результатів запроваджено кореляційний аналіз для визначення взаємозв’язку між показниками, які характеризують психомоторні якості дитини і стан її перцептивно – когнітивних функцій. Research paper develops a methodological approach to the determination of orientation and level of correlation relationships between indicators of psychomotor and perceptual - cognitive development in younger students with different levels of intellectual development based on the results of comprehensive neuropsychological diagnostics and objective parameters psychophysiological examination. Based on these results established a correlation analysis to determine the relationship between parameters that characterize the quality of the child's psychomotor and condition of perceptual - cognitive functions. uk_UA
dc.subject психомоторний розвиток uk_UA
dc.subject перцептивно-когнітивні функції uk_UA
dc.subject молодші школярі з вадами інтелекту uk_UA
dc.subject нейропсихологічна діагностика uk_UA
dc.subject рівні кореляційних взаємозв'язків uk_UA
dc.subject psychomotor development uk_UA
dc.subject perceptual-cognitive function uk_UA
dc.subject younger students with visual intelligence uk_UA
dc.subject neuropsychological diagnosis uk_UA
dc.subject level of correlation relationships uk_UA
dc.title МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОРЕЛЯЦІЙНИХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ ПОКАЗНИКІВ ПСИХОМОТОРИКИ З ПАРАМЕТРАМИ ПЕРЦЕПТИВНО – КОГНІТИВНИХ ФУНКЦІЙ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ uk_UA
dc.title.alternative Methodological approaches to the correlation relationships psychomotor performance parameters of perceptual - cognitive function in children of primary school age uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Медичний факультет
    Кафедра фізичної терапії та ерготерапії. Кафедра хімії та фармації. Кафедра медицини

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account