DSpace Repository

ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПСИХОМОТОРИКИ У РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Шевцова, Я. В.
dc.date.accessioned 2019-09-10T12:51:11Z
dc.date.available 2019-09-10T12:51:11Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/9044
dc.description Шевцова, Я. В. Дослідження стану психомоторики у розумово відсталих молодших школярів / Я. В. Шевцова // Наука і освіта. – 2010. – № 4/5. – С. 78-83 uk_UA
dc.description.abstract У статті представлені результати апробації схеми адаптованого нейропсихологічного обстеження для визначення психомоторних якостей і стану когнітивних функцій у дітей з різним рівнем інтелектуального розвитку. Здійснено порівняльний аналіз стану психомоторного і когнітивного розвитку молодших школярів 7 – 12 років з легким ступенем розумової відсталості та їх здорових однолітків з врахуванням статі дітей та особливостей функціональної асиметрії півкуль головного мозку. Суттєві відмінності нейропсихологічного статусу розумово відсталих дітей в порівняні з контрольною групою учнів без вад інтелекту мають прояв у значному послаблені взаємодії сенсорних і моторних компонентів рухових дій, яке обумовлено порушенням гармонійної взаємодії правої і лівої півкуль головного мозку. uk_UA
dc.subject нейропсихологічне обстеження uk_UA
dc.subject психомоторні якості uk_UA
dc.subject когнітивні функції uk_UA
dc.subject розумово відсталі молодші школярі uk_UA
dc.title ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПСИХОМОТОРИКИ У РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Медичний факультет
    Кафедра фізичної терапії та ерготерапії. Кафедра хімії та фармації. Кафедра медицини

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account