DSpace Repository

МЕТОД КОЛОВОГО ТРЕНУВАННЯ ЯК ЗАСIБ РОЗВИТКУ ФIЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ШКОЛЯРIВ

Show simple item record

dc.contributor.author Коваль, В. Ю.
dc.contributor.author Кoval, V. Yu.
dc.date.accessioned 2019-09-04T07:56:44Z
dc.date.available 2019-09-04T07:56:44Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/8976
dc.description Коваль, В. Метод колового тренування як засіб розвитку фізичних якостей школярів / В. Коваль // Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць / Вінницький держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського ; гол. ред. В. М. Костюкевич. – Вінниця, 2015. – Вип. 19, т. 1. – С. 187-192. uk_UA
dc.description.abstract В cтaттi розглядається питання методу колового тренування як засобу розвитку фiзичних якостей школярiв. Фiзичне виховання с багатогранним, тривалим цроцесом, органiчно взаємозалежним з вихованням фiзичних якостей до яких, насамперед, вiдносять силу, швидкiсть, гнучкiсть, витривалiсть, спритнiсть. Тому колове тренування має велике значення - дає можливiсть самостiйно здобувати знання, формувати фiзичнi якостi, удосконалювати oкpeмi умiння i навички учнiв. До позитивних рис методу коловоi вправи слiд вiднести досить високий емоцiйний фон, можливiсть як вузько спрямованого так i комплексного впливу на розвиток рухових якостей. Систематичнi заняття за методом коловоi вправи сприяють вихованню самостiйностi, чесностi, наполегливостi, цiлеспрямованостi та iнших морально-вольових якостей. Виконання тренувальних завдань методом колового тренування вимагас точного дозування навантажень i вiдпочинку у вiдповiдностi з iндивiдуальними можливостями кожного учня, що дозволяє досягти високого оздоровчого ефекту занять. Bін проявляється в пiдвищенні резервiв органiзму та функцiональних можливостей серцево -судинної і дихальної систем, покращеннi обмiну речовин, сенсомоторноi координацii тощо. Завдяки рiзноманiтностi методичних вapiaнтiв, майже необмеженим можливостям пiдбору тренувальних засобiв i точному нормуванню навантаження вiдповiдно до iндивiдуальних особливостей учнів колове тренування має широку сферу застосування - вiд фiзичного виховання в навчальному закладi до великого спорту. В статье рассматривается вопрос метода круговой тренировки как физических качеств школьников. Физическое воспитание является многогранным, длительным процессом, органически взаимосвязанным с воспитанием физических качеств к которым, прежде всего относят силу, быстроту, гибкость, выносливость, ловкость. Поэтому круговая тренировка имеет большое значение - дает возможность самостоятельно приобретать знания, формировать физические качества, совершенствовать отдельные умения и навыки учащихся. К достоинствам метода круговой упражнения следует отнести достаточно высокий эмоциональный фон, возможность как узко направленного так и комплексного воздействия на развитие двигательных качеств. Систематические занятия по методу кругового упражнения способствуют воспитанию самостоятельности, честности, настойчивости, целеустремленности и других морально-волевых качеств. Выполнение тренировочных задач методом круговой тренировки требует точного дозирования нагрузок и отдыха в соответствии с индивидуальными возможностями каждого ученика, что позволяет достичь высокого оздоровительного эффекта занятий. Он проявляется в повышении резервов организма и функциональных возможностей сердечно-сосудистой и дыхательной систем, улучшению обмена веществ, сенсомоторной координации и т.д. Благодаря разнообразию методических вариантов, почти неограниченным возможностям подбора тренировочных средств и точному нормированию нагрузки в соответствии с индивидуальными особенностями учеников "круговая тренировка" имеет широкую сферу применения - от физического воспитания в учебном заведении до "большого спорта". The article deals with the method of circular training as the way of physical development оf pupils. Physical education is а multifaceted and long process. It is interdependent with the development of such physical qualities as strength, speed, flexibility, dexterity. Circular training is very important, it enables pupils to gain knowledge, develop physical qualities, imрrоvе skills and abilities of pupils. The method of сirсulаr training is favourable fоr emotional background, restricted and complex influence on the development of the physical qualities. Systematic circular training stimulates the development of independence, honesty, insistence, purposefulness, and other mental and strong-willed qualities. The method of circular training requires precise monitoring of physical activity and rest, according to the individual abilities of each pupil, sо that it makes possible to achieve а lrigh health, improving effect of the training. Health-improving effect influences the rise of the body reserve, improves functioning of the саrdiоvаsсulаr system, respiratory system, metabolism, sensomotor coordination etc. The variety of methods, а great number of training facilities and precise monitoring оf physical activity , according to the individual abilities оf each pupil enables the method оf сirсular training bе used both in physical education at educational institutions and professional sport. uk_UA
dc.subject Метод колового тренування uk_UA
dc.subject фізичні якості uk_UA
dc.subject фiзичне виховання uk_UA
dc.subject iндивiдуальнi особливостi учнiв uk_UA
dc.subject навантаження uk_UA
dc.subject метод круговой тренировки uk_UA
dc.subject физические качества uk_UA
dc.subject физическое воспитание uk_UA
dc.subject индивидуальные особенности учащихся uk_UA
dc.subject нагрузки uk_UA
dc.subject tlre method of сiгсulаr training uk_UA
dc.subject physical qualities uk_UA
dc.subject physical education uk_UA
dc.subject individual features of pupils uk_UA
dc.subject physical activity uk_UA
dc.title МЕТОД КОЛОВОГО ТРЕНУВАННЯ ЯК ЗАСIБ РОЗВИТКУ ФIЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ШКОЛЯРIВ uk_UA
dc.title.alternative МЕТОД КРУГОВОЙ ТРЕНИРОВКИ КАК СРЕДСТВО РАЗВИТИЯ ФИЗИЧЕСКИХ КАЧЕСТВ ШКОЛЬНИКОВ uk_UA
dc.title.alternative ТНЕ METHOD ОF CIRCUIT TRAININGAS А MEANS ОF DEVELOPMENT ОF PHYSICAL QUALITIES ОF PUPILS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account