DSpace Repository

МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ MAXIMA ЯК ЗАСОБУ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ БАКАЛАВРІВ ІНФОРМАТИКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Шишкіна, М. П.
dc.contributor.author Когут, У. П.
dc.contributor.author Шишкина, М. П.
dc.contributor.author Shyshkina, P. M.
dc.contributor.author Kogut, U. P.
dc.date.accessioned 2015-10-05T10:06:44Z
dc.date.available 2015-10-05T10:06:44Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/889
dc.description Шишкина, М. МЕТОДИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ СИСТЕМЫ MAXIMA КАК СРЕДСТВА ФУНДАМЕНТАЛИЗАЦИИ ОБУЧЕНИЯ БАКАЛАВРОВ ІНФОРМАТИКИ / М. Шишкина, У. Когут // Информационные технологии в образовании. - 2014. - № 20. - С. 74-83. uk_UA
dc.description.abstract В умовах формування інформаційного суспільства, коли темпи науково-технічного прогресу різко зростають, досить складно забезпечити підготовку фахівців для негайного включення їх у технологічний ланцюжок на виробництві або в системі освіти. Вихід з цієї ситуації полягає у фундаменталізації освіти. Необхідно навчати фахівця так, щоб він сам зміг швидко адаптуватися до змін, що відбуваються у технологічному розвитку галузі; дати йому знання, універсальні за своєю суттю, на основі яких фахівець зможе швидко зорієнтуватися у ситуації вирішення нових професійних задач. У статті визначено напрями педагогічного використання систем комп’ютерної математики (CKM) при вивченні інформатичних дисциплін. Наведено загальну характеристику СКМ та умови доцільного використання системи Maxima як засобу фундаменталізації у навчальному процесі бакалаврів інформатики. Висвітлено елементи методики використання системи Maxima у підготовці бакалаврів інформатики. Розглянуто особливості хмаро орієнтованого рішення надання доступу до освітнього сервісу. Стаття присвячена аналізу сучасних підходів застосування СКМ як засобу фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін та виявлення методичних аспектів застосування цих систем при викладанні курсу «Дослідження операцій та теорія ігор» на прикладі СКМ Maxima. В условиях формирования информационного общества , когда темпы научно - технического прогресса резко возрастают , достаточно сложно обеспечить подготовку специалистов для немедленного включения их в технологическую цепочку на производстве или в системе образовании. Выход из этой ситуации заключается в фундаментализации образования. Необходимо обучать специалиста так, чтобы он сам смог быстро адаптироваться к изменениям, происходящим в технологическом развитии отрасли; дать ему знания, универсальные по своей сути, на основе которых специалист сможет быстро сориентироваться в ситуации решения новых профессиональных задач. В статье определены направления педагогического использования систем компьютерной математики при изучении информатических дисциплин. Приведена общая характеристика СКМ и условия целесообразного использования системы Maxima как средства фундаментализации в учебном процессе бакалавров информатики. Освещены элементы методики использования системы Maxima в подготовке бакалавров информатики. Рассмотрено особенности облако ориентированного решения предоставления доступа к образовательному сервису. Целью исследования является анализ современных подходов по применению СКМ как средства фундаментализации обучения информатических дисциплин и выявления методических аспектов применения этих систем при преподавании исследования операций на примере СКМ Maxima. Within the formation of the information society, where the pace of scientific progress is rapidly growing, it is difficult to provide the training for immediate inclusion of the person into the production chain at a workplace or in an educational system. There is the way out and it is fundamentalization of informatics education. It is necessary to train the specialist so that he (she) could be able to be adapted quickly to the changes occurring in the industry technological development; to give him knowledge, universal in nature, so as the expert may navigate quickly to resolve the professional tasks on this basis. The article describes the trends of systems of computer mathematics (SCM) pedagogical use for teaching computer science disciplines. The general characteristics and conditions for effective use of the Maxima as a tool for fundamentalization of the bachelors learning process are outlined. The ways of informatics disciplines teaching methodology are revealed. The peculiarities of cloud based learning solutions are considered.The purpose of the article is the analysis of contemporary approaches to the use of systems of computer mathematics as a tool for fundamentalization of informatics disciplines training courses and identify methodological aspects of these systems application for the teaching of operations research as by the example of SCM Maxima. The object of investigation is the learning process of informatics bachelors with the use of SCM. The subject of investigation is the peculiarities of using the SCM Maxima as a learning tool for informatics courses support. uk_UA
dc.subject бакалаври інформатики uk_UA
dc.subject інформатичні дисципліни uk_UA
dc.subject системи комп’ютерної математики uk_UA
dc.subject Maxima uk_UA
dc.subject графові моделі uk_UA
dc.subject хмарні технології uk_UA
dc.subject бакалавры информатики uk_UA
dc.subject информатические дисциплины uk_UA
dc.subject системы компьютерной математик uk_UA
dc.subject Maxima uk_UA
dc.subject графу модели uk_UA
dc.subject облачные технологии uk_UA
dc.subject bachelor of computer science uk_UA
dc.subject informatics disciplines uk_UA
dc.subject computer mathematics system uk_UA
dc.subject Maxima uk_UA
dc.subject graph model uk_UA
dc.subject cloud technology uk_UA
dc.title МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ MAXIMA ЯК ЗАСОБУ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ БАКАЛАВРІВ ІНФОРМАТИКИ uk_UA
dc.title.alternative МЕТОДИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ СИСТЕМЫ MAXIMA КАК СРЕДСТВА ФУНДАМЕНТАЛИЗАЦИИ ОБУЧЕНИЯ БАКАЛАВРОВ ІНФОРМАТИКИ uk_UA
dc.title.alternative THE METHODICAL ASPECTS OF MAXIMA USING AS A TOOL FOR FUNDAMENTAL TRAINING OF BACHELORS OF COMPUTER SCIENCE uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account