DSpace Repository

ТРУДОВА ТА ПРОФЕСІЙНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ МОЛОДІ ЯК ЕЛЕМЕНТИ КУЛЬТУРНОГО КАПІТАЛУ

Show simple item record

dc.contributor.author Шапошникова, І. В.
dc.contributor.author Шапошникова, И. В.
dc.contributor.author Shaposhnikova, I. V.
dc.date.accessioned 2019-05-16T12:08:18Z
dc.date.available 2019-05-16T12:08:18Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/8669
dc.description Шапошникова, І. В. Трудова та професійна соціалізація молоді як елементи культурного капіталу / І. В. Шапошникова // Актуальні проблеми філософії та соціології. – Одеса, 2015. – Вип. 4. – С. 161-165. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено взаємозв’язок між культурним капіталом і трудовою соціалізацією випускників вищих навчальних закладів. Автор зауважує, що вивчення проблеми обґрунтовується за трьома концептуальними напрямами: соціокультурними суб’єктивно-ціннісними теоріями, концепціями освіти розвитку культури, теоріями культурного капіталу. Зазначено, що в сучасних умовах навчальні заклади реалізують соціокультурну функцію, спрямовану на формування соціально значущого культурного потенціалу індивідів. Тому навчальні заклади виступають як соціальні системи, моделі суспільства, що допомагає акторам набути моральні принципи, соціальні норми, навички спілкування. В статье исследована взаимосвязь между культурным капиталом и трудовой социализацией выпускников высших учебных заведений. Автор отмечает, что изучение проблемы обосновывается по трем концептуальными направлениями: социокультурным субъективно-ценностным теориям, концепциях образования развития культуры, теориях культурного капитала. Отмечено, что в современных условиях учебные заведения реализуют социокультурную функцию,направленную на формирование социально значимого культурного потенциала индивидов. Следовательно, учебные заведения выступают в роли социальных си- стем, моделей общества, которое помогает актерам получить моральные принципы, социальные нормы, навыки общения. This article attempts to explore the relationship between cultural capital and labor socialization of graduates of higher educational institutions. The author notes that research problems grounded on three conceptual areas: socio-cultural subjective and value theories, the concept of cultural education, theory of cultural capital. It is noted that in the present conditions schools implement socio-cultural function aimed at developing a socially significant cultural potential of individuals. Hence schools act as social systems model of society that helps actors to acquire moral principles, social norms, communication skills. uk_UA
dc.subject трудова соціалізація uk_UA
dc.subject професійна соціалізація uk_UA
dc.subject соціальні норми uk_UA
dc.subject культурний капітал uk_UA
dc.subject моральні принципи uk_UA
dc.subject трудовая социализация uk_UA
dc.subject профессиональная социализация uk_UA
dc.subject социальные нормы uk_UA
dc.subject культурный капитал uk_UA
dc.subject моральные принципы uk_UA
dc.subject labor socialization uk_UA
dc.subject professional socialization uk_UA
dc.subject social norms uk_UA
dc.subject cultural capital uk_UA
dc.subject moral principles uk_UA
dc.title ТРУДОВА ТА ПРОФЕСІЙНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ МОЛОДІ ЯК ЕЛЕМЕНТИ КУЛЬТУРНОГО КАПІТАЛУ uk_UA
dc.title.alternative Трудовая и профессиональная социализация молодежи как элементы культурного капитала. uk_UA
dc.title.alternative Labor and professional socialization of young people as elements of cultural capital uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Факультет психології, історії та соціології
    Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології. Кафедра психології. Кафедра історії, археології та методики викладання. Кафедра філософії та соціально-гуманітарних наук

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account