DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УВАГИ ТА ПАМ’ЯТІ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Гацоєва, Л. С.
dc.contributor.author Gatsoeva, L. S.
dc.date.accessioned 2018-12-22T08:33:04Z
dc.date.available 2018-12-22T08:33:04Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/7961
dc.description Гацоєва, Л. С. Особливості розвитку уваги та пам’яті дітей з вадами слуху молодшого шкільного віку / Л. С. Гацоєва // “Фізична культура, спорт та здоров’я нації” : зб. наук. праць. – Вінниця, 2014. - Вип. 15. – С. 640-645. uk_UA
dc.description.abstract У статті розповідається про те, що проблеми навчання дітей з вадами слуху можуть бути усунені, якщо заздалегідь будуть відомі індивідуальні особливості уваги й пам’яті дитини та їх рівень розвитку. Результати дослідження уваги та пам’яті дітей з вадами слуху були отримані методами психодіагностики. З метою розвитку уваги та пам’яті навчання фізичним вправам у спеціальних школах бажано поєднувати з процесами мислення, спостереженням, порівнянням, узагальненням та ін. В статье рассказывается о том, что проблемы учебы детей с нарушениями слуха могут быть устранены, если предварительно будут известны индивидуальные особенности внимания и памяти ребенка и их уровень развития. Результаты исследования внимания и памяти детей с нарушениями слуха было получено методами психодиагностики. С целью развития внимания и памяти, обучение физическим упражнениям в специальных школах желательно объединять с процессами мышление, наблюдением, сравнением, обобщением, но др. This article explains that the problems of study of children with hearing impairments can be eliminated if the pre will be known individual characteristics of attention and memory of the child and their level of development. Results of the study of attention and memory of children with hearing impairment was obtained by methods of psycho diagnostics. In order to develop attention and memory training exercise in special schools is desirable to combine the processes of thinking, observation, comparison, generalization, but others. uk_UA
dc.subject младший школьный возраст uk_UA
dc.subject нарушения слуха uk_UA
dc.subject внимание uk_UA
dc.subject память uk_UA
dc.subject младший школьный возраст uk_UA
dc.subject нарушения слуха uk_UA
dc.subject внимание uk_UA
dc.subject память uk_UA
dc.subject primary school age uk_UA
dc.subject of partially deaf children uk_UA
dc.subject the nervous system uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УВАГИ ТА ПАМ’ЯТІ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ uk_UA
dc.title.alternative ОСОБЕННОСТИ РАЗВИТИЯ ВНИМАНИЯ И ПАМЯТИ ДЕТЕЙ С НАРУШЕНИЯМИ СЛУХА МЛАДШЕГО ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА uk_UA
dc.title.alternative FEATURES OF DEVELOPMENT OF ATTENTION AND MEMORY OF DEAF CHILDREN OF PRIMARY SCHOOL AGE uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account