dc.contributor.author |
Гацоєва, Л. С. |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-22T07:50:17Z |
|
dc.date.available |
2018-12-22T07:50:17Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/7953 |
|
dc.description |
Гацоєва, Л. С. Особливості диференційного підходу у фізичному вихованні дітей молодшого шкільного віку зі зниженим слухом з урахуванням властивостей нервової системи / Л. С. Гацоєва // Наук. часопис НПУ ім. М. П Драгоманова. Серія №15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 3 К (45). – С. 44-49. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Адаптації дітей зі зниженим слухом, яка забезпечується активною участю центральної нервової системи та сенсорних систем. Найбільш важливими серед них є зоровий, вестибулярний, тактильний і кінестетичний аналізатори. У статті розглядаються властивості нервової системи у 8-10 річних дітей з зниження слуху. Автори визначають особливості швидкості і лабільності нервової системи. Ці результати становлять інтерес для тих, хто займається в галузі фізичного виховання дітей з зниженням слуху. |
uk_UA |
dc.subject |
молодший шкільний вік |
uk_UA |
dc.subject |
діти зі зниженим слухом |
uk_UA |
dc.subject |
нервова система |
uk_UA |
dc.subject |
младший школьный возраст |
uk_UA |
dc.subject |
слабослышашие дети |
uk_UA |
dc.subject |
нервная система |
uk_UA |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО ПІДХОДУ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗІ ЗНИЖЕНИМ СЛУХОМ З УРАХУВАННЯМ ВЛАСТИВОСТЕЙ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Особенности дифференциального подхода в физическом воспитании слабослышащих детей младшего школьного возраста с учетом свойств нервной системы |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |