DSpace Repository

ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ СУДНОВОДІЇВ

Show simple item record

dc.contributor.author Шерман, М. І.
dc.contributor.author Безбах, О. М.
dc.contributor.author Шерман, М. И.
dc.contributor.author Sherman, M. I.
dc.contributor.author Bezbah, O. M.
dc.date.accessioned 2018-10-09T11:12:16Z
dc.date.available 2018-10-09T11:12:16Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/7153
dc.description Шерман, М. І. Професійна ідентичність як чинник формування інформаційної культури майбутніх судноводіїв / М. І. Шерман, О. М. Безбах // Науковий журнал «Молодий вчений». - Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2014. - № 12 (15), грудень, ч. 2. – С. 199-203. uk_UA
dc.description.abstract На підставі узагальнення відомостей, наведених у фахових педагогічних виданнях, уточнено поняття «інформаційна культура майбутніх судноводіїв». Обгрунтовано її структуру у складі особистісно-мотиваційного, когнітивного, процесуально-операційного, комунікаційного та результативно-оцінного компонентів. Визначено зміст особистісно- мотиваційного компоненту. Здійснено порівняння змісту цього компоненту із змістовним наповненням поняття «професійна ідентичність». Виявлено вплив професійної ідентифікації та рівня сформованості професійної ідентичності на формування складових інформаційної культури майбутніх судноводіїв. На основании обобщения сведений, приведенных в специализированных педагогических изданиях, уточнено по- нятие «информационная культура будущих судоводителей». Обоснована ее структура в составе личностно-мо- тивационного, когнитивного, процессуально-операционного, коммуникативного и результативно-оценочного ком- понентов. Определено содержание личностно-мотивационного компонента. Осуществлено сравнение содержания этого компонента с содержательным наполнением понятия «профессиональная идентичность». Выявлено влияние профессиональной идентификации и уровня сформированности профессиональной идентичности на формирование составляющих информационной культуры будущих судоводителей. On the basis of summarizing the information in specialized pedagogical editions, clarified the concept of «information culture of future navigators». Justified its structure as part of personality-motivational, cognitive, procedural and operational, communicative and result-evaluation components. The content of personality-motivational component. Carried out a comparison of the content of this component with the content for the «professional identity». The influence of professional identity and the level of formation of professional identity formation components of the information culture of the future navigators. uk_UA
dc.subject інформаційна культура uk_UA
dc.subject майбутні судноводії uk_UA
dc.subject компоненти інформаційної культури uk_UA
dc.subject професійна ідентифікація uk_UA
dc.subject професійна ідентичність uk_UA
dc.subject информационная культура uk_UA
dc.subject будущие судоводители uk_UA
dc.subject компоненты информационной культуры uk_UA
dc.subject профессиональная идентификация uk_UA
dc.subject профессиональная идентичность uk_UA
dc.subject informative culture uk_UA
dc.subject future navigators uk_UA
dc.subject components of informative culture uk_UA
dc.subject professional authentication uk_UA
dc.subject professional identity uk_UA
dc.title ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ СУДНОВОДІЇВ uk_UA
dc.title.alternative ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ИДЕНТИЧНОСТЬ КАК ФАКТОР ФОРМИРОВАНИЯ ИНФОРМАЦИОННОЙ КУЛЬТУРЫ БУДУЩИХ СУДОВОДИТЕЛЕЙ uk_UA
dc.title.alternative PROFESSIONAL IDENTITY HOW FACTOR OF FORMING OF INFORMATIVE CULTURE OF FUTURE NAVIGATORS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account