DSpace Repository

THE FEATURES OF EDUCATIONAL SOFTWARE PROMOTION IN THE UKRAINIAN MARKET

Show simple item record

dc.contributor.author Samchynska, Y. В.
dc.contributor.author Vinnyk, Maksym О.
dc.contributor.author Самчинська, Я. Б.
dc.contributor.author Вінник, М. О.
dc.contributor.author Самчинская, Я. Б.
dc.contributor.author Винник, М. А.
dc.date.accessioned 2018-01-17T09:19:06Z
dc.date.available 2018-01-17T09:19:06Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/5781
dc.description Самчинська, Я. Б. Specific features of educational software promotion at Ukrainian market [Текст] / Я. Самчинська, М. Вінник // Актуальні проблеми економіки. – 2014. - № 7 (157). - С. 534-540. uk_UA
dc.description.abstract This article deals with the features and legal requirements for the promotion of educational software. The focus of this article is an analysis of the current marketability of these products in Ukraine, an investigation of the main factors that influence its development, and the reasons which support the use of marketing systems by software developers, and the main strategies for the optimal marketing and promotion of educational-software development enterprises. В статті розглянуто особливості й законодавчі вимоги просування педагогічного програмного забезпечення, а саме сучасний стан ринку цих продуктів в Україні; основні чинники, що впливають на його розвиток; причини, які зумовлюють використання системи маркетингу розробниками програмного забезпечення; маркетингові й рекламні заходи, що сприятимуть оптимізації маркетингових комунікацій для підприємств-розробників педагогічного програмного забезпечення. В статье рассмотрены особенности и законодательные требования продвижения педагогического программного обеспечения, а именно современное состояние рынка этих продуктов в Украине; основные факторы, влияющие на его развитие; причины, обуславливающие использование системы маркетинга разработчиками программного обеспечения; маркетинговые и рекламные мероприятия, способствующие оптимизации маркетинговых коммуникаций для предприятий-разработчиков педагогического программного обеспечения. uk_UA
dc.subject educational software uk_UA
dc.subject promotion uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject Ukrainian market uk_UA
dc.subject педагогічне програмне забезпечення uk_UA
dc.subject просування uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject ринок України uk_UA
dc.subject педагогическое программное обеспечение uk_UA
dc.subject продвижение uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject рынок Украины uk_UA
dc.title THE FEATURES OF EDUCATIONAL SOFTWARE PROMOTION IN THE UKRAINIAN MARKET uk_UA
dc.title.alternative ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НА РИНКУ УКРАЇНИ uk_UA
dc.title.alternative ОСОБЕННОСТИ ПРОДВИЖЕНИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ПРОГРАММНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ НА РЫНКЕ УКРАИНЫ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account