DSpace Repository

ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДИКО-БІОЛОГІЧНИХ ОСНОВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОГО УЧИЛИЩА ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Show simple item record

dc.contributor.author Павлова, А. В.
dc.contributor.author Васильєва, Н. О.
dc.contributor.author Васильева, Н. О.
dc.contributor.author Pavlovа, A. V.
dc.contributor.author Vasilyeva, N. O.
dc.date.accessioned 2014-12-19T11:43:54Z
dc.date.available 2014-12-19T11:43:54Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/576
dc.description Павлова, А. В. Шляхи впровадження медико-біологічних основ фізичної культури і спорту в навчальний процес вищого училища фізичної культури / А. В. Павлова, Н. О. Васильєва // Актуальні проблеми сучасної біомеханіки фізичного виховання та спорту. Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - Чернігів, 2014. – Т. 2, вип. 118. – С. 174-180. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена шляхам і засобам впровадження профільних предметів в навчальний процес загальноосвітньої школи спортивного профілю. Розкрито особливості викладання дисципліни «Медико-біологічні основи фізичної культури і спорту», метою курсу якої є створення можливості учням спортивного профілю для розвитку системних уявлень щодо спортивних навантажень, зацікавленості у спорті та створення теоретичної бази для усвідомлюваного вибору спортивної спеціалізації. Курс за вибором здійснює ряд завдань, таких як: здатність до навчання, компетентне ставлення до здоров'я (розуміння концепції "здорового способу життя"), комунікативна компетентність (вміння спілкуватися на професійному рівні), соціальна і професійна компетентності (здатність зосередитися на ринку праці та організувати власну кар'єру) та інформаційної компетентності. Інтеграція теоретичних і методологічних знань, форм і методів фізкультурно-оздоровчих заходів, спрямована на поглиблене вивчення основних предметів і забезпечує більш глибоке оволодіння учнями обраної спортивної спеціалізації. Спеціалізоване навчання розглядаються як одна з форм диференційованого навчання, яке бере до уваги освітні потреби та створює умови для навчання учнів відповідно до їх професійного самовизначення, який відображається змінами в цілях, змісті та структурі підготовки. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена путям и средствам реализации основных предметов в учебный процесс школы спортивного профиля, а также особенностям преподавания "Медико- биологических основы физической культуры и спорта". Целью курса является развитие системы представлений о спортивных нагрузках, представляющих интерес в определенном виде спорта и теоретической основе для осознанного выбора спортивной специализации. Курс по выбору осуществляет ряд задач, таких как: способность к обучению, компетентное отношение к здоровью (понимания концепции "здорового образа жизни"), коммуникативная компетентность (умение общаться на профессиональном уровне), социальная и профессиональная компетентности (способность сосредоточиться на рынке труда и организовать собственную карьеру) и информационной компетентности. Интеграция теоретических и методологических знаний, форм и методов физкультурно- оздоровительных мероприятий, направлена на углубленное изучение основных предметов и обеспечить более глубокое овладение учениками выбранной спортивной специализации. Специализированное обучение рассматриваются как одна из форм дифференцированного обучения, которое принимает во внимание образовательные потребности и создание условий для обучения студентов в соответствии с их профессиональным самоопределением, который предоставляется изменениями в целях, содержании и структуре подготовки.
dc.description.abstract The article is devoted to ways and means of implementing core subjects in the educational process school sports profile. The features of teaching "Medico - biological basis of physical culture and sports" goal of the course which is to enable students to college sports profile for the development of the system of ideas about sports loads of interest in the sport and a theoretical framework for a realized choice of sports specialization. Support the learning process of the profile of items provide opportunities to students for college sports profile of systemic ideas about sports loads of interest in the sport and create a theoretical framework for conscious choice of sports specialization . Decided there are a number of tasks, such as: the ability to learn, competent attitude to health (understanding the concept of "healthy lifestyle") communicative competence (the ability to communicate at a professional level), social and occupational competence (the ability to focus on the labor market and to organize own career) and information competence . Integrating theoretical and methodological knowledge, forms and methods of sports and recreation activities aimed at in-depth study of core subjects and provide a deeper mastery of selected sports specialization students. Specialized training are considered as a form of differentiated instruction, which takes into consideration the educational needs and creating conditions for teaching students according to their professional self that is provided by changes in the objectives, content and structure of training.
dc.subject спортсмени uk_UA
dc.subject профільне навчання uk_UA
dc.subject загальноосвітня школа спортивного профілю uk_UA
dc.subject медико-біологічні основи фізичної культури і спорту uk_UA
dc.subject спортсмены uk_UA
dc.subject профильное обучение uk_UA
dc.subject специализированное учреждение спортивного профиля uk_UA
dc.subject медико - биологические основы физической культуры и спорта uk_UA
dc.subject sportsmans uk_UA
dc.subject specialized education uk_UA
dc.subject specialized agency of sport profile uk_UA
dc.subject medical - biological basis of physical culture and sports uk_UA
dc.title ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДИКО-БІОЛОГІЧНИХ ОСНОВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОГО УЧИЛИЩА ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ uk_UA
dc.title.alternative ПУТИ ВНЕДРЕНИЯ МЕДИКО-БИОЛОГИЧЕСКИХ ОСНОВ ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ И СПОРТА В УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС ВЫСШЕГО УЧИЛИЩА ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ uk_UA
dc.title.alternative TOWARDS THE IMPLEMENTATION OF BIOMEDICAL BASIS OF PHYSICAL CULTURE AND SPORTS IN EDUCATIONAL PROCESS OF HIGHER COLLEGE OF PHYSICAL EDUCATION uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account