DSpace Repository

ВЗАИМООТНОШЕНИЯ КАК АСПЕКТ ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО КЛИМАТА ЖЕНСКОЙ ФУТБОЛЬНОЙ КОМАНДЫ

Show simple item record

dc.contributor.author Гузарь, В. Н.
dc.contributor.author Шалар, О. Г.
dc.contributor.author Норик, А. О.
dc.contributor.author Гузарь, В. М.
dc.contributor.author Huzar, V. N.
dc.contributor.author Shalar, O. G.
dc.contributor.author Norik, A. O.
dc.date.accessioned 2017-12-28T13:00:40Z
dc.date.available 2017-12-28T13:00:40Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/5575
dc.description Шалар, О. Г. Взаимоотношения как аспект психологического климата женской футбольной команды / О. Г. Шалар, В. Н. Гузарь, А. О. Норик // Физическое воспитание студентов ‒ 2014. - № 2. – С. 8-12. uk_UA
dc.description.abstract Аннотации: Цель: определить уровень психологи- ческого климата женской футбольной команды. Изучены уровни межлич- ностных отношений в женском фут- больном коллективе. Материал: в ис- следовании, которое длилось 2 года, приняло участие 14 футболисток Хер- сонского женского футбольного клуба «Кристалл». Результаты: Установле- но, что в команде преобладает эмо- циональный (0,6) и когнитивный ком- поненты (0,5). Девушки хорошо знают и понимают друг друга, тренировки проходят на хорошем эмоциональном фоне. По наблюдениям и показателя- ми поведенческого компонента (0,35), установлено, что футболистки часто не уступают своим партнерам по команде в напряженных ситуациях. Иногда это приводит к конфликтным ситуациям. Выводы: рекомендовать показатели взаимоотношений в женской футболь- ной команде тренерам командных видов спорта в построении здоровой психологической атмосферы. Мета: визначити рівень пси- хологічного клімату жіночої футбольної команди. Вивчено рівні міжособистісних відносин у жіночому футбольному колек- тиві. Матеріал: у дослідженні, яке трива- ло 2 роки, прийняло участь 14 футболісток Херсонського жіночого футбольного клубу «Кристал». Результати: Встановлено, що в команді переважає емоційний (0,6) та когнітивний компоненти (0,5). Дівча- та добре знають і розуміють одна одну, тренування проходять на гарному емо- ційному фоні. За спостереженнями та показниками поведінкового компоненту (0,35), з’ясовано, що футболістки часто не поступаються своїм партнерам по коман- ді в напружених ситуаціях, що приводить до конфліктних ситуацій. Висновки: реко- мендувати показники взаємовідношень у жіночій футбольній команді тренерам ко- мандних видів спорту у побудові здорової психологічної атмосфери. Purpose: to determine the level of psychological climate of women’s soccer team. Studied levels of interpersonal relationships in women’s football team. Material: in the study, which lasted 2 years, 14 football players participated Kherson female football club “Crystal”. Results: It was determined that the team is dominated by emotional (0.6) and cognitive components (0.5). Girls come to know and understand each other, training takes place on a good emotional background. Observations and indicators of behavioral component (0.35), found that football players often do not yield to their teammates in stressful situations. Sometimes this leads to conflict situations. Conclusions: recommend indicators of relationships in women’s soccer team coaches of team sports in building healthy psychological atmosphere. uk_UA
dc.subject футбольная команда uk_UA
dc.subject взаимоотношения uk_UA
dc.subject психологический климат uk_UA
dc.subject конфликтная ситуация uk_UA
dc.subject взаємовідношення uk_UA
dc.subject психологічний клімат uk_UA
dc.subject конфліктна ситуація uk_UA
dc.subject football team uk_UA
dc.subject relationships uk_UA
dc.subject psychological climate uk_UA
dc.subject conflict situation uk_UA
dc.title ВЗАИМООТНОШЕНИЯ КАК АСПЕКТ ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО КЛИМАТА ЖЕНСКОЙ ФУТБОЛЬНОЙ КОМАНДЫ uk_UA
dc.title.alternative Взаємовідношення як аспект психо- логічного клімату жіночої футбольної команди uk_UA
dc.title.alternative Relationship as an aspect of psychological climate of women’s soccer team uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account